ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΊΤΣΙ
ΜΟΥ
Σκηνοθεσία: Raoul Walsh
Με τους: Spencer Tracy, Joan Bennett, Marion Burns, κλπ
Η συγκεκριμένη ταινία αν και περιλαμβάνεται στην λίστα του βιβλίου,
του STEVEN JAY SCHNEIDER, 1001 ταινίες
που πρέπει να δείτε... κλπ, δεν μπορούσα να βρω όχι μόνο υπότιτλους οποιοσδήποτε
γλώσσας, αλλά ούτε και την ίδια την ταινία, ακόμα και να την αγοράσω. Τελικά
είχα την τύχη να βρω μια Ισπανική κόπια με τον τίτλο Mi Chica Y Yo η οποία περιελάμβανε Ισπανικούς υπότιτλους καμένους
επάνω της, διότι προφανώς προέρχεται από βιντεοκασέτα. Την τεχνική τέτοιου
είδους RIP δεν την κατέχω. Χρησιμοποίησα
μια δική μου μέθοδο που δεν πρόκειται όσο θα ζω να την ξανακάνω! Έγραψα με το
χέρι γραμμή-γραμμή το κείμενο και το χειρότερο, έπρεπε να φτιάξω και τους χρόνους!
Τελικά μετέφρασα όπως-όπως το Ισπανικό κείμενο και ακουστικώς από τα Αγγλικά
διόρθωσα ότι μπόρεσα.
Τελικά ως προς την ταινία, πρόκειται για μια χαριτωμένη κωμωδία
του 1932, αυτό μην το παραβλέπουμε, που
τα ιδιαίτερά της είναι: Ο νεαρός Spencer Tracy
που τον παρακολουθούμε στο ξεκίνημα της καριέρας του
και το ότι η υπόθεση της
ταινίας διαδραματίζεται δύο χρόνια πριν την άρση της ποτοαπαγόρευσης. Ήδη όμως στη
συνείδηση του κόσμου η άρση αυτή έχει ουσιαστικά επέλθει. Έτσι παρατηρούμε έναν
κωμικά επιθετικό και μόνιμα μεθυσμένο (WillStanton)
σε σπαρταριστά επεισόδια, καθώς και ένα γαμήλιο πάρτι όπου το ποτό έχει την τιμητική
του. Οι δε αστυνομικοί αρνούνται το κέρασμα, όχι διότι το ποτό είναι παράνομο,
αλλά διότι δεν θέλουν να πίνουν εν ώρα υπηρεσίας!
Ο Spencer Tracy
υποδύεται τον Ντάνι, έναν καλόκαρδο αφελή αστυνομικό ο οποίος επιτηρεί μια
περιοχή του λιμανιού όπου βρίσκεται και ένα φαγάδικο. Εκεί δουλεύει η Έλεν (Joan Bennett),
την οποία ο Ντάνι ερωτεύεται.
Η Έλεν έχει μια αδελφή όμως την Κέιτ, η οποία αν και
παντρεύεται έναν ναυτικό έχει προϊστορία κάποιου δεσμού με έναν κακοποιό.
Αυτός, αν και η κοπέλα παντρεύτηκε , την εκβιάζει και
καταφέρνει να της αποσπάσει πληροφορίες σχετικά με το πιστωτικό ίδρυμα που
εργάζεται. Στο σημείο εδώ έμεινα έκπληκτος διότι είχα την εντύπωση ότι η μέθοδος
Rififi
πρωτοπαρουσιάστηκε στον κινηματογράφο για πρώτη φορά από τον Ζηλ Ντασέν το 1955. Δεν είχα ιδέα ότι
ο Raoul Walsh προηγήθηκε
το 1932 παρουσιάζοντας ένα εξίσου εντυπωσιακό
γεγονός. Πόσα κανείς μαθαίνει όσο ζει! Τελικά ο Ντάνι καταφέρνει να
εξουδετερώσει τον κακοποιό και να καλύψει την αδελφή της κοπέλας του έναντι του διασυρμού.
Ο σκηνοθέτης τονίζει τα κωμικά στοιχεία της ταινίας ή ακόμα
την εμπλουτίζει με τέτοια, έτσι ώστε τελικά η ταινία να έχει τον χαρακτήρα κωμωδίας,
αντί σκληρής γκανγκστερικής ταινίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου