Πέμπτη 2 Μαρτίου 2023

DR. STRANGELOVE 1964

DR. STRANGELOVE 1964

S.O.S Πεντάγωνο Καλεί Μόσχα


Σκηνοθεσίαi: Stanley Kubrick

Σενάριο: Stanley Kubrick, Terry Southern, Peter George

Είδος: Comedy,   Peter Sellers, Stanley Kubrick, War

Διάρκεια: 1h 35m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Peter Sellers: Group Capt. Lionel Mandrake / President Merkin Muffley / Dr. Strangelove

George C. Scott: Gen. 'Buck' Turgidson

Sterling Hayden: Brig. Gen. Jack D. Ripper

Keenan Wynn: Col. 'Bat' Guano

Slim Pickens: Maj. 'King' Kong

Peter Bull:Russian Ambassador Alexi de Sadesky

 

Το S.O.S Πεντάγωνο Καλεί Μόσχα ή Πώς έμαθα να πάψω να ανησυχώ και να αγαπώ τη βόμβα (πρωτότυπος τίτλος: Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb), περισσότερο γνωστή ως Dr. Strangelove, είναι ταινία πολιτικής σάτιρας και μαύρη κωμωδία του 1964, σε σκηνοθεσία και παραγωγή Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Το σενάριο γράφτηκε από τον ίδιο τον σκηνοθέτη, σε συνεργασία με τους Τέρι Σάουδερν και Πίτερ Τζορτζ, το οποίο είναι αόριστα βασισμένο σε μυθιστόρημα του τελευταίου, ονόματι "Κόκκινος Συναγερμός" (Red Alert). H ταινία σατιρίζει τους φόβους του Ψυχρού Πολέμου για μια πυρηνική σύγκρουση μεταξύ της ΕΣΣΔ και τις ΗΠΑ. Πρωταγωνιστούν σε αυτή οι Πίτερ Σέλλερς, Τζορτζ Σι Σκοτ, Στέρλινγκ Χέιντεν, Σλιμ Πίκενς, Κίναν Γουίν, Τζέιμς Ερλ Τζόουνς, Τρέισι Ριντ. Η παραγωγή έγινε στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Η ιστορία αναφέρεται σε έναν ανεξάρτητο στρατηγό της Πολεμικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών που διατάζει την πρώτη πυρηνική επίθεση κατά της Σοβιετικής Ένωσης. Ακολουθεί ξεχωριστά τον Πρόεδρο των Ηνωμένων Πολιτειών, τους συμβούλους του, το Μικτό Επιτελείο και έναν αξιωματικό της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας (RAF) καθώς προσπαθούν να αποτρέψουν το πλήρωμα ενός αεροσκάφους B-52 (που ακολουθούσαν εντολές του στρατηγού) από τον βομβαρδισμό των Σοβιετικών και την έναρξη ενός πυρηνικού πολέμου.

    Η ταινία θεωρείται μια από τις καλύτερες κωμωδίες που έγιναν ποτέ, καθώς και μια από τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών. Το 1998, το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου την κατέταξε στην 26η θέση στη λίστα με τις καλύτερες αμερικανικές ταινίες (στην έκδοση του 2007, η ταινία κατετάγη 39η) και το 2000 κατατάχθηκε ως στο νούμερο τρία στον κατάλογο με τις πιο αστείες αμερικανικές ταινίες. Το 1989, η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου των Ηνωμένων Πολιτειών την συμπεριέλαβε ως μία από τις πρώτες 25 ταινίες που επιλέχθηκαν για να ενταχθούν στο Εθνικό Μητρώο Κινηματογράφου ως «πολιτιστική, ιστορική ή αισθητική σημαντική». 

The Pink Panther 1963

The Pink Panther 1963

Ο ΡΟΖ ΠΑΝΘΗΡΑΣ


Σκηνοθεσίαi: Blake Edwards

Σενάριο: Maurice Richlin, Blake Edwards

Είδος: Comedy, Crime, Romance, Peter Sellers

Διάρκεια: 1h 55m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

David Niven: Sir Charles Litton

Peter Sellers: Insp: Jacques Clouseau

Claudia Cardinale: The Princess

Robert Wagner: George Litton

Capucine: Simone Clouseau

Brenda de Banzie: Angela Dunning

Colin Gordon: Tucker

 

Ο Ροζ Πάνθηρας (αγγλ. The Pink Panther) είναι αμερικανική κωμική ταινία του 1963 σε σκηνοθεσία του Μπλέικ Έντουαρντς, με σενάριο βασισμένο και ιστορία των Μορίς Ρίχλιν και Έντουαρντς και πρωταγωνιστεί ο Πίτερ Σέλερς ως Επιθεωρητής Κλουζώ. Ο τίτλος «Ροζ Πάνθηρας» χρησιμοποιείται και γενικότερα για όλη τη σειρά των ταινιών με τους ίδιους ήρωες που ακολούθησε.

Η Κλάουντια Καρντινάλε στην ταινία ως πριγκίπισσα Ντάλα

Η ταινία έχει μπει στην λίστα των "Εκατό Αστειότερων Ταινιών του Μπράβο" με τον αριθμό 62. Το διάσημο αιλουροειδές με τη ροζ απόχρωση στο δέρμα, ο διάσημος πλέον Ροζ Πάνθηρας, που εμφανίστηκε στην κωμική σεκάνς κινουμένων σχεδίων των τίτλων αρχής, έγινε τόσο δημοφιλής, που οι δημιουργοί, Φριτς Φρίλινγκ και Ντέιβιντ Χάντσον Ντε Πάτι δημιούργησαν μια σειρά κινουμένων σχεδίων με τον χαρακτήρα. Η μορφή αυτή χρησιμοποιήθηκε στις σεκάνς τίτλων αρχής σε όλες τις ταινίες της σειράς, εκτός από την συνέχεια Λαγωνικό 24 Καρατίων.

Ο ρόλος για τον διάσημο χαρακτήρα του επιθεωρητή Κλουζώ αρχικά θα δινόταν στον (διάσημο για τον ρόλο του Ηρακλή Πουαρό) Πίτερ Ουστίνοφ, ενώ ο ρόλος της συζύγου του Σιμόν θα δινόταν στην Άβα Γκάρντνερ. Ο Ουστίνοφ αρνήθηκε τον ρόλο λίγες μέρες πριν το γύρισμα, και λόγω αυτής του της άρνησης μηνύθηκε από τον Έντουαρντς, ο οποίος κέρδισε τελικά τη δίκη.

Πλοκή

    Η Πριγκίπισσα Ντάλα κληρονομεί το μεγαλύτερο διαμάντι του κόσμου, τον Ροζ Πάνθηρα, από τον πατέρα της. Ξεφεύγοντας από τα κοσμικά πλήθη δραπετεύει σε ένα χειμερινό Ιταλικό θέρετρο στην Κορτίνα, όπου γνωρίζει τον διάσημο πλέιμποϊ σερ Τσαρλς Λίτον, ή όπως είναι γνωστός ως ο μυστηριώδης εγκληματίας, το Φάντασμα, ο οποίος έχει βάλει το μάτι του το πασίγνωστο διαμάντι και την γοητευτική ιδιοκτήτριά του. Εν τω μεταξύ, ο γκαφατζής επιθεωρητής αστυνομικός Ζακ Κλουζώ βρίσκεται στα ίχνη του Φαντάσματος και της θηλυκής του βοηθού, η οποία δεν είναι άλλη από την σύζυγο του Κλουζώ και ερωμένη του σερ Τσαρλς, η Σιμόν. Καταφθάνοντας στην Κορτίνα, ο σερ Τσαρλς κινεί τις υποψίες του επιθεωρητή Κλουζώ, και σύντομα, ο ανιψιός του σερ Τσαρλς, ο Τζορτζ, ανακαλύπτει την ταυτότητα του περιβόητου θείου του. 

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023

SHOCKER 1989

SHOCKER 1989

ΣΟΚΕΡ


Σκηνοθεσίαi: Wes Craven

Σενάριο: Wes Craven

Είδος: Horror ΔΕ 80, Comedy, Thriller

Διάρκεια: 1h 49m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Mitch Pileggi: Horace Pinker

John Tesh: TV Newscaster

Heather Langenkamp: Victim

Peter Berg: Jonathan Parker

Jessica Craven: Counterperson

Camille Cooper: Alison

 

    Ένας δολοφόνος επισκευαστής τηλεόρασης, ο Horace Pinker σκοτώνει ανθρώπους σε μια μικρή πόλη αριστερά, δεξιά και στο κέντρο. Τελικά βρίσκει το σπίτι του υπολοχαγού Πάρκερ, ο οποίος ερευνά τα εγκλήματά του, και δολοφονεί άγρια τη γυναίκα, τον γιο και την κόρη του Πάρκερ. Ο άλλος γιος του, ο Τζόναθαν έχει μια περίεργη σχέση με τον Πίνκερ μέσω των ονείρων του και κατευθύνει τον πατέρα του στην επιχείρηση του Πίνκερ, όπου μπαίνει μια μικρή ομάδα αξιωματικών. Ο Πίνκερ δραπετεύει σε ένα φρικτό ξεφάντωμα, σκοτώνοντας τέσσερις αξιωματικούς και στη συνέχεια στοχοποιώντας τη φίλη του Τζόναθαν, την Άλισον. Ένα άλλο όνειρο οδηγεί τον Τζόναθαν και τον μπαμπά του σε μια κατοικία όπου πιάνουν τον Πίνκερ στην πράξη της απαγωγής. Ο Πίνκερ συλλαμβάνεται μετά από καυγά με τον Τζόναθαν και καταδικάζεται να πεθάνει στην ηλεκτρική καρέκλα. Όταν εκτελέστηκε, ο Πίνκερ - που υποτίθεται ότι είχε δώσει την ψυχή του στον διάβολο με αντάλλαγμα τη δύναμη να επιστρέψει ως πηγή ενέργειας - καταλαμβάνει τα σώματα των ανθρώπων και συνεχίζει να διαπράττει φόνους, μέχρι που ο Τζόναθαν καταστρώνει ένα σχέδιο να φέρει τον Πίνκερ στον πραγματικό κόσμο και μετά έκοψε την πηγή τροφοδοσίας του 

SANTA SANGRE 1989

SANTA SANGRE 1989

ΣΑΝΤΑ ΣΑΝΓΚΡΕ


 

Σκηνοθεσίαi: Alejandro Jodorowsky

Σενάριο: Alejandro Jodorowsky, Roberto Leoni, Claudio Argento

Είδος: Horror ΔΕ 80, Drama, Thriller

Διάρκεια: 2h 03m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Axel Jodorowsky: Fenix

Blanca Guerra: Concha

Guy Stockwell: Orgo

Thelma Tixou: The Tattooed Woman

Sabrina Dennison: Alma

Adan Jodorowsky: Young Fenix

 

Ένας νεαρός άντρας, o Fenix, (Axel Jodorowsky, υιος του σκηνοθέτη), βρίσκεται κλεισμένος σε ένα ψυχιατρείο. Με ένα παρατεταμένο φλας-μπακ παρακολουθούμε τον λόγο που τον οδήγησε στην τωρινή του κατάσταση, καθώς είδε μπροστά στα μάτια του τον πατέρα του, έναν performer τσίρκου, να αυτοκτονεί αφού όμως πρώτα έχει κόψει τα χέρια της θρησκόληπτης συζύγου του (Blanca Guerra), η οποία ήταν ηγέτης της αίρεσης της Santa Sangre. Επιστροφή στο παρόν, με τον Fenix, να καταφέρνει να αποδράσει και να επανασυνδέεται με την μητέρα του που εξακολουθεί να ζει (χωρίς χέρια, βέβαια). Αντίθετα με τη θέλησή του, και κάτω από την ισχυρό έλεγχο της μητέρας του, γίνεται τα "χέρια" της και ξεκινά έναν αιματηρό κύκλο εκδίκησης και φόνων.

Το Santa Sangre, είναι μια από τις πιο βατές ταινίες του Jodorowsky, τουλάχιστον σε σχέση με τα προγενέστερα κι επίσης καταπληκτικά Fando and Lis (1968), El Topo ((1970) και Holy Mountain (1973). Η ταινία χρησιμοποιεί ως "όχημα" το είδος του θρίλερ, με χαρακτηριστικές χιτσκοκικές επιρροές, γεμάτο με οιδειπόδειες επιθυμίες. Αλλά πέρα από αυτό είναι ένα παραισθησιογόνο, τρομακτικό παραμύθι που παντρεύει το Psycho και το Freaks με τον Felini. Προσθέστε στη συνταγή φροϋδικά συμπλέγματα, σουρρεαλιστικές εικόνες που θα λάτρευε ακόμη και ο Μπουνιουέλ, μια απίστευτη ονειρική ατμόσφαιρα, στοιχεία αραχαιοελληνικής τραγωδίας, συμβολισμοί, το αέναο θέμα της ζωής και του θανάτου, κάποιες εμμονές του σκηνοθέτη με τη θρησκεία και τον πνευματισμό κι έχετε μια ταινία που δημιουργεί μια κατηγορία μόνη της, καθώς ακροβατεί στα όρια του χιτσκοκικού θρίλερ, του ψυχολογικού δράματος, της μαύρης κωμωδίας και του σουρρεαλιστικού ονείρου.

Εικαστικά η ταινία αποτελεί κυριολεκτικά κινηματογραφική ποίηση (η σκηνή της "ταφής" ενός νεκρού ελέφαντα είναι σκηνή ανθολογίας) και σε αυτό παίζει ρόλο η παραγωγή του Claudio Argento (αδερφός του γνωστού, ο οποίος συνυπογράφει και το σενάριο), ο οποίος επαναλαμβάνει αυτό που είχε κάνει στην παραγωγή του Suspiria. Όσοι λάτρεψαν την εικόνα του αριστουργήματος του Argento, θα λατρέψουν και την εικόνα του Santa Sangre. Το απόλυτο cult αριστούργημα.

Ο Alejandro Jodorowsky είναι Χιλιανός σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, συγγραφέας, σεναριογράφος κόμικς, ηθοποιός παντομίμας και πνευματιστής. Ήταν από τους βασικούς εκπροσώπους (αν όχι ο βασικότερος) του κινήματος panic, μαζί με τον επίσης σκηνοθέτη Ισπανό Fernando Arrabal (I Will Walk Like A Crazy Horse, Viva La Muerte). Επίσης διατηρούσε χρόνια φιλία με τον Juan Lopez Moctezuma (Alucarda, The Mansion of Madness) και τον Rene Laloux (Gandahar, Fantastic Planet). Επίσης είναι σημαντική η δουλειά του στο χώρο των κόμικς. Δικό του σενάριο (σχέδιο Juan Gimenez) είναι το " Έπος των Μεταβαρώνων" το οποίο θα γνωρίζουν από το εβδομαδιαίο περιοδικό "9" όσοι έπαιρναν Ελευθεροτυπία κάθε Τετάρτη. Δικά του σενάρια επίσης είναι τα "Τεχνοπάπες" (σχέδιο Zoran Janjetov), "Ινκάλ" (σχέδιο Moebius) και "Βοργία" (σχέδιο Milo Manara). Κάπου στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας είχε ανακοινωθεί μια απίστευτη συμπραξη του Alejandro Jodorowsky με τον David Lynch για την δημιουργία ενός μεταφυσικού γκανγκστερικού φιλμ, πρότζεκτ που δυστυχώς όμως ποτέ δεν ξεκίνησε. Ο Jodorowsky έχει ανακοινώσει ότι θα γυρίσει το sequel του El Topo με την ονομασία Abel/Cain. Αν και αρχικά είχαν κυκλοφορήσει φήμες πως στο έργο, τους ομώνυμους ρόλους θα ερμήνευαν ο Johnny Depp και ο Marilyn Manson, ο ίδιος ο Jodorowsky δήλωσε ότι τελικά, εξαιτίας έλλειψης χρημάτων, θα πρωταγωνιστήσει και πάλι ο γιος του Axel. 

THE FLY ΙΙ 1989

THE FLY ΙΙ 1989

Η Μύγα 2


Σκηνοθεσίαi: Chris Walas

Σενάριο: Mick Garris, Jim Wheat, Ken Wheat

Είδος: Horror ΔΕ 80, Drama, Sci-Fi

Διάρκεια: 1h 45m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Eric Stoltz: Martin Brundle

Daphne Zuniga: Beth Logan

Lee Richardson: Anton Bartok

John Getz: Stathis Borans

Frank C. Turner: Dr. Shepard (as Frank Turner)

Ann Marie Lee: Dr. Jainway

 

    Ο Seth Brundle ήταν ένας διάσημος επιστήμονας του οποίου τα στρεβλωμένα πειράματα με την τηλεμεταφορά τον μεταμόρφωσαν σε ένα υβρίδιο ανθρώπου/μύγας που ονομάζεται BrundleFly. Λίγους μήνες αφότου το έντομο BrundleFly γνώρισε τον χαμό του με το κυνηγετικό όπλο της ερωμένης του, Veronica, πεθαίνει ενώ γεννούσε τον γιο τους, Martin. Ο διεφθαρμένος εργοδότης του Σεθ, ο Μπάρτοκ, υιοθετεί τον Μάρτιν, μόνο για να μπορέσει ο Μάρτιν να του λύσει τα νέα προβλήματα που παρουσιάζουν τα ακόμα λειτουργικά TelePods και να τον χρησιμοποιήσει ως επιστημονικό έργο λόγω των αδρανών γονιδίων των εντόμων. Ο Μάρτιν έχει μεγαλώσει πλήρως, παρόλο που είναι πέντε ετών, και τα γονίδια της μύγας αρχίζουν να ξυπνούν και να τον κάνουν σαν τον νεκρό μπαμπά του. Με τη βοήθεια της κοπέλας του, Μπεθ, πηγαίνουν όπου μπορούν να βρουν μια πιθανή θεραπεία πριν τους βρει ο Μπάρτοκ και τους φέρει πίσω, αλλά όχι πριν ο Μάρτιν ολοκληρώσει τη μεταμόρφωσή του σε MartinFly, το πιο θανατηφόρο από τα είδη BrundleFly. 

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

The Fly 1986

 

The Fly 1986

Η Μύγα


Σκηνοθεσίαi: David Cronenberg

Σενάριο: George Langelaan, Charles Edward Pogue, David Cronenberg

Είδος: Horror ΔΕ 80, Drama, Sci-Fi

Διάρκεια: 1h 36m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Jeff Goldblum: Seth Brundle

Geena Davis: Veronica Quaife

John Getz: Stathis Borans

Joy Boushel: Tawny

Leslie Carlson: Dr. Cheevers (as Les Carlson)

George Chuvalo: Marky

 Λίγες φορές ένα remake τυχαίνει να είναι καλύτερο από το αρχικό φιλμ. Σ’ αυτή τη σπάνια περίπτωση ταινιών ανήκει το «The Fly» του 1986 όντας remake της αντίστοιχης ταινίας του 1958. Και ποιος άλλος θα μπορούσε να αναλάβει ένα τόσο σπουδαίο εγχείρημα από τον μετρ των σωματικών μεταλλάξεων, τον διορατικό David Cronenberg; Ο Καναδός σκηνοθέτης που είχε ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά του με έναν πρώιμο κατάλογο πολύ καλών και ξεχωριστών ταινιών, φέρνει εις πέρας με επιτυχία τη νέα του αποστολή φτιάχνοντας μια υπέροχη ταινία με ανυποχώρητη αντοχή στο πέρασμα του χρόνου.

Η υπόθεση αφορά έναν εσωστρεφή και φιλόδοξο επιστήμονα ο οποίος πειραματίζεται με την τηλεμεταφορά. Ο ιδιοφυής Seth Brundle επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβάνεται η ανθρωπότητα τον κόσμο και την έννοια του χωροχρόνου. Στο εργαστήριό του έχει εγκαταστήσει ειδικούς θαλάμους τηλεμεταφοράς και έναν υπολογιστή για να πραγματοποιεί τα πειράματά του τηλεμεταφέροντας αντικείμενα και ζωντανούς οργανισμούς με…ανάμεικτα αποτελέσματα στη δεύτερη περίπτωση. Στη ζωή του ανήσυχου επιστήμονα μπαίνει μια δημοσιογράφος με το όνομα Veronica (Geena Davis) η οποία καταγράφει τα πειράματά του και σύντομα θα αναπτυχθεί μεταξύ τους ένα τρυφερό ειδύλλιο. Τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονται ομαλά καθώς μια μέρα που ο Seth ήταν μεθυσμένος και ενοχλημένος από τη συμπεριφορά της Veronica αποφάσισε να τηλεμεταφέρει τον εαυτό του παρά τους πιθανούς κινδύνους. Ενώ βρισκόταν στον θάλαμο έτυχε να εισέλθει σ’ αυτόν και μια μύγα. Η τηλεμεταφορά δείχνει αρχικά επιτυχής όμως σταδιακά ο Seth θα αρχίσει να αποκτά περίεργες ιδιότητες και τελικά μεταμορφώνεται σε ένα τρομακτικό πλάσμα, κάτι μεταξύ μύγας και ανθρώπου.

Το «The Fly» συνιστά έναν περίεργο αλλά επιτυχή συνδυασμό τρόμου, sci fi, δράματος και ρομάντζου. Είναι μια ταινία ικανή τόσο να σοκάρει με το αποκρουστικό της θέαμα όσο και να συγκινήσει τον θεατή που παρακολουθεί το δράμα του κεντρικού ήρωα να κλιμακώνεται και την δύστυχη αγαπημένη του να μη μπορεί να κάνει τίποτα για να τον βοηθήσει. Η ερμηνεία του Jeff Goldblum στο ρόλο του Seth Brundle είναι εκπληκτική. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί απλά τον ακολουθούν από μεγάλη απόσταση. Η χημεία μεταξύ του Goldblum και της Geena Davis ως ερωτοχτυπημένου και μοιραίου ζευγαριού είναι γενικά καλή.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο μακιγιάζ και τα εφέ μεταμόρφωσης αφού αποτελούν κομβικής σημασίας ατού για το «The Fly» χαρίζοντάς του ένα Oscar στον σχετικό τομέα. Υπεύθυνος για το εντυπωσιακό θέαμα ήταν ο Chris Wallas, ο σχεδιαστής των θρυλικών Gremlins και εδώ μας αποζημιώνει με το παραπάνω. Η όψη του «Brundlefly» ως ολοκληρωτικά μεταμορφωμένο πλάσμα είναι απίστευτα φρικιαστική και αηδιαστική (με την καλή έννοια). Αλλά και στα ενδιάμεσα στάδια όπου ο Brundle αποκτά βαθμιαία διάφορες παραμορφώσεις στο σώμα του, το αποκρουστικό στοιχείο είναι παρόν με φοβερή πειστικότητα, σε σημείο που νιώθουμε πραγματικό οίκτο για το μαρτύριο του πρωταγωνιστή. Ναι, η «Μύγα» είναι μια ταινία έντονα συγκινησιακή όπου τα αισθήματα τρόμου εναλλάσσονται με αυτά της συγκίνησης ταρακουνώντας τις συναισθηματικές χορδές μας.

Ποικίλες ήταν οι ερμηνείες γύρω από το γενικό νόημα του φιλμ και κάποιοι το εξέλαβαν ως αλληγορία για το AIDS, τη γήρανση και άλλες δύσκολες φάσεις πριν το θάνατο αλλά ας μην αναζητάμε περαιτέρω ερμηνευτικούς αποσυμβολισμούς διότι θα χάσουμε τ’ αβγά και τα πασχάλια. Μπορούμε απλά να απολαύσουμε μια από τις καλύτερες ταινίες που σκηνοθέτησε ποτέ ο μεγάλος David Cronenberg και που θα παραμένει σπουδαία όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Tetsuo: The Iron Man 1989

Tetsuo: The Iron Man 1989

Ο Σιδερένιος Άνδρας


Σκηνοθεσία: Shin'ya Tsukamoto

Σενάριο: Eric RedKathryn, Bigelow

Είδος: Horror ΔΕ 80

Διάρκεια: 1h 7m

Γλώσσα: Ιαπωνικά

Παίζουν:

Tomorô Taguchi: Man

Kei Fujiwara: Woman

Nobu Kanaoka: Woman in Glasses

Shin'ya Tsukamoto: Metal Fetishist

Naomasa Musaka: Doctor

Renji Ishibashi: Tramp

 

    Τρελός από τον πόνο από το τραύμα στον μηρό του, ένας ακραίος σαντοσεξουαλικός «Μεταλλικός Φετιχιστής» βγαίνει στο δρόμο και χτυπιέται κατά λάθος από το αυτοκίνητο ενός υπαλλήλου και της κοπέλας του. Αλλά, παραδόξως, αντί να πεθάνει, ο μισθωτός βρίσκεται μπροστά σε μια μυστηριώδη και αγωνιωδώς μεγαλειώδη μεταμόρφωση - μια μεταμόρφωση που στρίβει και λυγίζει την εύπλαστη ανθρώπινη σάρκα, μπλέκοντάς την άρρηκτα με το δυνατό και κρύο σίδερο. Τώρα, δεν υπάρχει γυρισμός και τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην ένδοξη τελική μετάλλαξη. Είναι αυτή η αρχή μιας νέας εποχής;