Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2023

SHOCKER 1989

SHOCKER 1989

ΣΟΚΕΡ


Σκηνοθεσίαi: Wes Craven

Σενάριο: Wes Craven

Είδος: Horror ΔΕ 80, Comedy, Thriller

Διάρκεια: 1h 49m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Mitch Pileggi: Horace Pinker

John Tesh: TV Newscaster

Heather Langenkamp: Victim

Peter Berg: Jonathan Parker

Jessica Craven: Counterperson

Camille Cooper: Alison

 

    Ένας δολοφόνος επισκευαστής τηλεόρασης, ο Horace Pinker σκοτώνει ανθρώπους σε μια μικρή πόλη αριστερά, δεξιά και στο κέντρο. Τελικά βρίσκει το σπίτι του υπολοχαγού Πάρκερ, ο οποίος ερευνά τα εγκλήματά του, και δολοφονεί άγρια τη γυναίκα, τον γιο και την κόρη του Πάρκερ. Ο άλλος γιος του, ο Τζόναθαν έχει μια περίεργη σχέση με τον Πίνκερ μέσω των ονείρων του και κατευθύνει τον πατέρα του στην επιχείρηση του Πίνκερ, όπου μπαίνει μια μικρή ομάδα αξιωματικών. Ο Πίνκερ δραπετεύει σε ένα φρικτό ξεφάντωμα, σκοτώνοντας τέσσερις αξιωματικούς και στη συνέχεια στοχοποιώντας τη φίλη του Τζόναθαν, την Άλισον. Ένα άλλο όνειρο οδηγεί τον Τζόναθαν και τον μπαμπά του σε μια κατοικία όπου πιάνουν τον Πίνκερ στην πράξη της απαγωγής. Ο Πίνκερ συλλαμβάνεται μετά από καυγά με τον Τζόναθαν και καταδικάζεται να πεθάνει στην ηλεκτρική καρέκλα. Όταν εκτελέστηκε, ο Πίνκερ - που υποτίθεται ότι είχε δώσει την ψυχή του στον διάβολο με αντάλλαγμα τη δύναμη να επιστρέψει ως πηγή ενέργειας - καταλαμβάνει τα σώματα των ανθρώπων και συνεχίζει να διαπράττει φόνους, μέχρι που ο Τζόναθαν καταστρώνει ένα σχέδιο να φέρει τον Πίνκερ στον πραγματικό κόσμο και μετά έκοψε την πηγή τροφοδοσίας του 

SANTA SANGRE 1989

SANTA SANGRE 1989

ΣΑΝΤΑ ΣΑΝΓΚΡΕ


 

Σκηνοθεσίαi: Alejandro Jodorowsky

Σενάριο: Alejandro Jodorowsky, Roberto Leoni, Claudio Argento

Είδος: Horror ΔΕ 80, Drama, Thriller

Διάρκεια: 2h 03m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Axel Jodorowsky: Fenix

Blanca Guerra: Concha

Guy Stockwell: Orgo

Thelma Tixou: The Tattooed Woman

Sabrina Dennison: Alma

Adan Jodorowsky: Young Fenix

 

Ένας νεαρός άντρας, o Fenix, (Axel Jodorowsky, υιος του σκηνοθέτη), βρίσκεται κλεισμένος σε ένα ψυχιατρείο. Με ένα παρατεταμένο φλας-μπακ παρακολουθούμε τον λόγο που τον οδήγησε στην τωρινή του κατάσταση, καθώς είδε μπροστά στα μάτια του τον πατέρα του, έναν performer τσίρκου, να αυτοκτονεί αφού όμως πρώτα έχει κόψει τα χέρια της θρησκόληπτης συζύγου του (Blanca Guerra), η οποία ήταν ηγέτης της αίρεσης της Santa Sangre. Επιστροφή στο παρόν, με τον Fenix, να καταφέρνει να αποδράσει και να επανασυνδέεται με την μητέρα του που εξακολουθεί να ζει (χωρίς χέρια, βέβαια). Αντίθετα με τη θέλησή του, και κάτω από την ισχυρό έλεγχο της μητέρας του, γίνεται τα "χέρια" της και ξεκινά έναν αιματηρό κύκλο εκδίκησης και φόνων.

Το Santa Sangre, είναι μια από τις πιο βατές ταινίες του Jodorowsky, τουλάχιστον σε σχέση με τα προγενέστερα κι επίσης καταπληκτικά Fando and Lis (1968), El Topo ((1970) και Holy Mountain (1973). Η ταινία χρησιμοποιεί ως "όχημα" το είδος του θρίλερ, με χαρακτηριστικές χιτσκοκικές επιρροές, γεμάτο με οιδειπόδειες επιθυμίες. Αλλά πέρα από αυτό είναι ένα παραισθησιογόνο, τρομακτικό παραμύθι που παντρεύει το Psycho και το Freaks με τον Felini. Προσθέστε στη συνταγή φροϋδικά συμπλέγματα, σουρρεαλιστικές εικόνες που θα λάτρευε ακόμη και ο Μπουνιουέλ, μια απίστευτη ονειρική ατμόσφαιρα, στοιχεία αραχαιοελληνικής τραγωδίας, συμβολισμοί, το αέναο θέμα της ζωής και του θανάτου, κάποιες εμμονές του σκηνοθέτη με τη θρησκεία και τον πνευματισμό κι έχετε μια ταινία που δημιουργεί μια κατηγορία μόνη της, καθώς ακροβατεί στα όρια του χιτσκοκικού θρίλερ, του ψυχολογικού δράματος, της μαύρης κωμωδίας και του σουρρεαλιστικού ονείρου.

Εικαστικά η ταινία αποτελεί κυριολεκτικά κινηματογραφική ποίηση (η σκηνή της "ταφής" ενός νεκρού ελέφαντα είναι σκηνή ανθολογίας) και σε αυτό παίζει ρόλο η παραγωγή του Claudio Argento (αδερφός του γνωστού, ο οποίος συνυπογράφει και το σενάριο), ο οποίος επαναλαμβάνει αυτό που είχε κάνει στην παραγωγή του Suspiria. Όσοι λάτρεψαν την εικόνα του αριστουργήματος του Argento, θα λατρέψουν και την εικόνα του Santa Sangre. Το απόλυτο cult αριστούργημα.

Ο Alejandro Jodorowsky είναι Χιλιανός σκηνοθέτης, θεατρικός συγγραφέας, συγγραφέας, σεναριογράφος κόμικς, ηθοποιός παντομίμας και πνευματιστής. Ήταν από τους βασικούς εκπροσώπους (αν όχι ο βασικότερος) του κινήματος panic, μαζί με τον επίσης σκηνοθέτη Ισπανό Fernando Arrabal (I Will Walk Like A Crazy Horse, Viva La Muerte). Επίσης διατηρούσε χρόνια φιλία με τον Juan Lopez Moctezuma (Alucarda, The Mansion of Madness) και τον Rene Laloux (Gandahar, Fantastic Planet). Επίσης είναι σημαντική η δουλειά του στο χώρο των κόμικς. Δικό του σενάριο (σχέδιο Juan Gimenez) είναι το " Έπος των Μεταβαρώνων" το οποίο θα γνωρίζουν από το εβδομαδιαίο περιοδικό "9" όσοι έπαιρναν Ελευθεροτυπία κάθε Τετάρτη. Δικά του σενάρια επίσης είναι τα "Τεχνοπάπες" (σχέδιο Zoran Janjetov), "Ινκάλ" (σχέδιο Moebius) και "Βοργία" (σχέδιο Milo Manara). Κάπου στα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας είχε ανακοινωθεί μια απίστευτη συμπραξη του Alejandro Jodorowsky με τον David Lynch για την δημιουργία ενός μεταφυσικού γκανγκστερικού φιλμ, πρότζεκτ που δυστυχώς όμως ποτέ δεν ξεκίνησε. Ο Jodorowsky έχει ανακοινώσει ότι θα γυρίσει το sequel του El Topo με την ονομασία Abel/Cain. Αν και αρχικά είχαν κυκλοφορήσει φήμες πως στο έργο, τους ομώνυμους ρόλους θα ερμήνευαν ο Johnny Depp και ο Marilyn Manson, ο ίδιος ο Jodorowsky δήλωσε ότι τελικά, εξαιτίας έλλειψης χρημάτων, θα πρωταγωνιστήσει και πάλι ο γιος του Axel. 

THE FLY ΙΙ 1989

THE FLY ΙΙ 1989

Η Μύγα 2


Σκηνοθεσίαi: Chris Walas

Σενάριο: Mick Garris, Jim Wheat, Ken Wheat

Είδος: Horror ΔΕ 80, Drama, Sci-Fi

Διάρκεια: 1h 45m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Eric Stoltz: Martin Brundle

Daphne Zuniga: Beth Logan

Lee Richardson: Anton Bartok

John Getz: Stathis Borans

Frank C. Turner: Dr. Shepard (as Frank Turner)

Ann Marie Lee: Dr. Jainway

 

    Ο Seth Brundle ήταν ένας διάσημος επιστήμονας του οποίου τα στρεβλωμένα πειράματα με την τηλεμεταφορά τον μεταμόρφωσαν σε ένα υβρίδιο ανθρώπου/μύγας που ονομάζεται BrundleFly. Λίγους μήνες αφότου το έντομο BrundleFly γνώρισε τον χαμό του με το κυνηγετικό όπλο της ερωμένης του, Veronica, πεθαίνει ενώ γεννούσε τον γιο τους, Martin. Ο διεφθαρμένος εργοδότης του Σεθ, ο Μπάρτοκ, υιοθετεί τον Μάρτιν, μόνο για να μπορέσει ο Μάρτιν να του λύσει τα νέα προβλήματα που παρουσιάζουν τα ακόμα λειτουργικά TelePods και να τον χρησιμοποιήσει ως επιστημονικό έργο λόγω των αδρανών γονιδίων των εντόμων. Ο Μάρτιν έχει μεγαλώσει πλήρως, παρόλο που είναι πέντε ετών, και τα γονίδια της μύγας αρχίζουν να ξυπνούν και να τον κάνουν σαν τον νεκρό μπαμπά του. Με τη βοήθεια της κοπέλας του, Μπεθ, πηγαίνουν όπου μπορούν να βρουν μια πιθανή θεραπεία πριν τους βρει ο Μπάρτοκ και τους φέρει πίσω, αλλά όχι πριν ο Μάρτιν ολοκληρώσει τη μεταμόρφωσή του σε MartinFly, το πιο θανατηφόρο από τα είδη BrundleFly. 

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2023

The Fly 1986

 

The Fly 1986

Η Μύγα


Σκηνοθεσίαi: David Cronenberg

Σενάριο: George Langelaan, Charles Edward Pogue, David Cronenberg

Είδος: Horror ΔΕ 80, Drama, Sci-Fi

Διάρκεια: 1h 36m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Jeff Goldblum: Seth Brundle

Geena Davis: Veronica Quaife

John Getz: Stathis Borans

Joy Boushel: Tawny

Leslie Carlson: Dr. Cheevers (as Les Carlson)

George Chuvalo: Marky

 Λίγες φορές ένα remake τυχαίνει να είναι καλύτερο από το αρχικό φιλμ. Σ’ αυτή τη σπάνια περίπτωση ταινιών ανήκει το «The Fly» του 1986 όντας remake της αντίστοιχης ταινίας του 1958. Και ποιος άλλος θα μπορούσε να αναλάβει ένα τόσο σπουδαίο εγχείρημα από τον μετρ των σωματικών μεταλλάξεων, τον διορατικό David Cronenberg; Ο Καναδός σκηνοθέτης που είχε ήδη δώσει τα διαπιστευτήριά του με έναν πρώιμο κατάλογο πολύ καλών και ξεχωριστών ταινιών, φέρνει εις πέρας με επιτυχία τη νέα του αποστολή φτιάχνοντας μια υπέροχη ταινία με ανυποχώρητη αντοχή στο πέρασμα του χρόνου.

Η υπόθεση αφορά έναν εσωστρεφή και φιλόδοξο επιστήμονα ο οποίος πειραματίζεται με την τηλεμεταφορά. Ο ιδιοφυής Seth Brundle επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο που αντιλαμβάνεται η ανθρωπότητα τον κόσμο και την έννοια του χωροχρόνου. Στο εργαστήριό του έχει εγκαταστήσει ειδικούς θαλάμους τηλεμεταφοράς και έναν υπολογιστή για να πραγματοποιεί τα πειράματά του τηλεμεταφέροντας αντικείμενα και ζωντανούς οργανισμούς με…ανάμεικτα αποτελέσματα στη δεύτερη περίπτωση. Στη ζωή του ανήσυχου επιστήμονα μπαίνει μια δημοσιογράφος με το όνομα Veronica (Geena Davis) η οποία καταγράφει τα πειράματά του και σύντομα θα αναπτυχθεί μεταξύ τους ένα τρυφερό ειδύλλιο. Τα πράγματα όμως δεν εξελίσσονται ομαλά καθώς μια μέρα που ο Seth ήταν μεθυσμένος και ενοχλημένος από τη συμπεριφορά της Veronica αποφάσισε να τηλεμεταφέρει τον εαυτό του παρά τους πιθανούς κινδύνους. Ενώ βρισκόταν στον θάλαμο έτυχε να εισέλθει σ’ αυτόν και μια μύγα. Η τηλεμεταφορά δείχνει αρχικά επιτυχής όμως σταδιακά ο Seth θα αρχίσει να αποκτά περίεργες ιδιότητες και τελικά μεταμορφώνεται σε ένα τρομακτικό πλάσμα, κάτι μεταξύ μύγας και ανθρώπου.

Το «The Fly» συνιστά έναν περίεργο αλλά επιτυχή συνδυασμό τρόμου, sci fi, δράματος και ρομάντζου. Είναι μια ταινία ικανή τόσο να σοκάρει με το αποκρουστικό της θέαμα όσο και να συγκινήσει τον θεατή που παρακολουθεί το δράμα του κεντρικού ήρωα να κλιμακώνεται και την δύστυχη αγαπημένη του να μη μπορεί να κάνει τίποτα για να τον βοηθήσει. Η ερμηνεία του Jeff Goldblum στο ρόλο του Seth Brundle είναι εκπληκτική. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί απλά τον ακολουθούν από μεγάλη απόσταση. Η χημεία μεταξύ του Goldblum και της Geena Davis ως ερωτοχτυπημένου και μοιραίου ζευγαριού είναι γενικά καλή.

Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στο μακιγιάζ και τα εφέ μεταμόρφωσης αφού αποτελούν κομβικής σημασίας ατού για το «The Fly» χαρίζοντάς του ένα Oscar στον σχετικό τομέα. Υπεύθυνος για το εντυπωσιακό θέαμα ήταν ο Chris Wallas, ο σχεδιαστής των θρυλικών Gremlins και εδώ μας αποζημιώνει με το παραπάνω. Η όψη του «Brundlefly» ως ολοκληρωτικά μεταμορφωμένο πλάσμα είναι απίστευτα φρικιαστική και αηδιαστική (με την καλή έννοια). Αλλά και στα ενδιάμεσα στάδια όπου ο Brundle αποκτά βαθμιαία διάφορες παραμορφώσεις στο σώμα του, το αποκρουστικό στοιχείο είναι παρόν με φοβερή πειστικότητα, σε σημείο που νιώθουμε πραγματικό οίκτο για το μαρτύριο του πρωταγωνιστή. Ναι, η «Μύγα» είναι μια ταινία έντονα συγκινησιακή όπου τα αισθήματα τρόμου εναλλάσσονται με αυτά της συγκίνησης ταρακουνώντας τις συναισθηματικές χορδές μας.

Ποικίλες ήταν οι ερμηνείες γύρω από το γενικό νόημα του φιλμ και κάποιοι το εξέλαβαν ως αλληγορία για το AIDS, τη γήρανση και άλλες δύσκολες φάσεις πριν το θάνατο αλλά ας μην αναζητάμε περαιτέρω ερμηνευτικούς αποσυμβολισμούς διότι θα χάσουμε τ’ αβγά και τα πασχάλια. Μπορούμε απλά να απολαύσουμε μια από τις καλύτερες ταινίες που σκηνοθέτησε ποτέ ο μεγάλος David Cronenberg και που θα παραμένει σπουδαία όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Tetsuo: The Iron Man 1989

Tetsuo: The Iron Man 1989

Ο Σιδερένιος Άνδρας


Σκηνοθεσία: Shin'ya Tsukamoto

Σενάριο: Eric RedKathryn, Bigelow

Είδος: Horror ΔΕ 80

Διάρκεια: 1h 7m

Γλώσσα: Ιαπωνικά

Παίζουν:

Tomorô Taguchi: Man

Kei Fujiwara: Woman

Nobu Kanaoka: Woman in Glasses

Shin'ya Tsukamoto: Metal Fetishist

Naomasa Musaka: Doctor

Renji Ishibashi: Tramp

 

    Τρελός από τον πόνο από το τραύμα στον μηρό του, ένας ακραίος σαντοσεξουαλικός «Μεταλλικός Φετιχιστής» βγαίνει στο δρόμο και χτυπιέται κατά λάθος από το αυτοκίνητο ενός υπαλλήλου και της κοπέλας του. Αλλά, παραδόξως, αντί να πεθάνει, ο μισθωτός βρίσκεται μπροστά σε μια μυστηριώδη και αγωνιωδώς μεγαλειώδη μεταμόρφωση - μια μεταμόρφωση που στρίβει και λυγίζει την εύπλαστη ανθρώπινη σάρκα, μπλέκοντάς την άρρηκτα με το δυνατό και κρύο σίδερο. Τώρα, δεν υπάρχει γυρισμός και τίποτα δεν μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην ένδοξη τελική μετάλλαξη. Είναι αυτή η αρχή μιας νέας εποχής; 

Near Dark 1987

Near Dark 1987

Άγρια Νύχτα


Σκηνοθεσία: Kathryn Bigelow

Σενάριο: Eric RedKathryn, Bigelow

Είδος: Horror ΔΕ 80

Διάρκεια: 1h 34m

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Adrian Pasdar: Caleb Colton

Jenny Wright: Mae

Lance Henriksen: Jesse Hooker

Bill Paxton: Severen

Jenette Goldstein: Diamondback

Tim Thomerson: Loy Colton

Joshua John Miller: Homer

 

Σ’ ένα από τα πρώιμα φιλμ της σπουδαίας σκηνοθετικής της καριέρας, η Αμερικανίδα Kathryn Bigelow (The Hurt Locker, Zero Dark Thirty) ξεδιπλώνει το ταλέντο της προσφέροντας στο horror κοινό ένα ξεχωριστό φιλμ που καθηλώνει. Αν και αρχικά σχεδίαζε να φτιάξει γουέστερν, η έλλειψη ενδιαφέροντος του κοινού για τα φιλμ γύρω από την Άγρια Δύση σε συνδυασμό με το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τις ταινίες τρόμου εκείνη την εποχή, παρακίνησαν την ίδια και τον συγγραφέα του σεναρίου Eric Red να αναμείξουν τα δύο είδη προσδοκώντας καλύτερο αποτέλεσμα. Παρά την αποτυχία του εγχειρήματος από εμπορική σκοπιά, το «Near Dark» χαιρετίστηκε από τους κριτικούς της εποχής και βαθμιαία απέκτησε την φήμη του cult στους κύκλους των ψαγμένων οπαδών του τρόμου (κυρίως).

Ας έρθουμε τώρα στο προκείμενο. Ένας νεαρός άνδρας ακολουθεί απρόθυμα μια συμμορία περιπλανώμενων και καταστροφικών βαμπίρ αφότου δαγκώθηκε από ένα γοητευτικό θηλυκό μέλος της συμμορίας. Και ενώ σταδιακά η μεταμόρφωσή του από άνθρωπο σε βρικόλακα ολοκληρώνεται, η θέση του στην ομάδα περιπλέκεται επικίνδυνα. Από τη μία προσπαθεί να κερδίσει την βαμπιρέλλα που τον δάγκωσε και με την οποία είναι τρελά ερωτευμένος, από την άλλη μάχεται να προστατέψει την οικογένειά του από τις κακόβουλες τάσεις της συμμορίας.

Για τον ρόλο του πρωταγωνιστή Caleb δοκιμάστηκαν οι Johnny Depp και D. B. Sweeney.

Το «Near Dark» έχει απ’ όλα. Άφθονη δράση, υψηλή ένταση και αγωνία, ρομαντισμό, συναίσθημα, δράμα, αξιομνημόνευτους χαρακτήρες, καταπληκτική ατμοσφαιρική μουσική και μια υπέροχη φωτογραφία που μαγνητίζει τα βλέμματα. Η Bigelow ενώνει μαεστρικά ένα πλήθος ετερόκλητων στοιχείων και δημιουργεί ένα πολύ δυναμικό φιλμ με ελάχιστες ατέλειες. Οι σκηνές αχαλίνωτης δράσης εναλλάσσονται με πανέμορφα πλάνα της κιτρινωπής ερήμου, του πολύχρωμου ουρανού κατά την αυγή και το σούρουπο, «βαμμένου» με έντονα χρώματα όπως μωβ και κόκκινο ενώ άλλοτε ο εκτυφλωτικός ήλιος δεσπόζει επιβλητικά στην οθόνη μας. Τόσο το δραματικό σενάριο όσο και οι γραφικές εικόνες του φυσικού κόσμου συνοδευόμενες από τη μελαγχολική μουσική των Γερμανών Tangerine Dream παγιώνουν μια ατμόσφαιρα απελπισίας που είναι αδύνατο να μην αγγίξει την ψυχή του θεατή.

Η συμμετοχή ηθοποιών από το αριστουργηματικό «Aliens» (1986) δεν περνάει απαρατήρητη και πραγματικά όλοι ταιριάζουν με το πεσιμιστικό και αλήτικο κλίμα του έργου. Οι βρικόλακες της συμμορίας αναδεικνύονται σε δραματικές φιγούρες αφού έχουν μεν κερδίσει την αθανασία αλλά παραμένουν νομάδες της ζωής, μετακινούμενοι συνεχώς με το τροχόσπιτό τους χωρίς να έχουν βρει μόνιμη κατοικία. Η αγωνία τους να μην προλάβει τη δράση τους το φως της ημέρας παρουσιάζεται έξοχα μέσα στο φιλμ. Τα μειονεκτήματα εντοπίζονται στο απότομο ξεκίνημα και μάλλον σε 2-3 σεναριακές υπερβολές που προσπαθούν να μας χαροποιήσουν αλλά πραγματικά δεν χρειάζονταν.

Πρόκειται για μια αδίκως παραγκωνισμένη ταινία, που αγνοείται από τη μεγάλη μάζα του νεότερου κυρίως horror κοινού το οποίο είναι καταδικασμένο να καταπιεί ένα σωρό φόλες της πιο πρόσφατης εποχής, ειδικά στην υποκατηγορία των ταινιών βρικολάκων που είναι και το αντικείμενο εδώ. Δυσεύρετο σήμερα αλλά αξίζει η προσπάθεια εύρεσής του. Αν μη τι άλλο είναι μια βαμπιροταινία δράσης, εντελώς διαφορετική από ό, τι έχετε δει οι περισσότεροι μέχρι σήμερα. 

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2023

he Coming of Sin 1978

 The Coming of Sin 1978

Ο Ερχομός της Αμαρτίας


Σκηνοθεσία: José Ramón Larraz

Σενάριο: José Ramón Larraz, Monique Pastrynn

Είδος: Thriller, Horror ΔΕ 70

Διάρκεια: 1h 33m

Γλώσσα: Ισπανικά

Παίζουν:

Patricia Granada: Lorna Western (as Patrice Grant)

Lidia Zuazo: Triana (as Lydia Stern)

Rafael Machado: Chico (as Ralph Margulis)

David Thomson: Malcolm Grainger (as David Thompson)

Montserrat Julió: Sally Grainger

 

Η Λόρνα είναι μια όμορφη χήρα που ζει ολομόναχη στον εξοχικό της πύργο, έχοντας μόνο τα βιβλία και τους πίνακές της για παρέα. Τότε μια μέρα η Τριάνα, μια άγρια τσιγγάνα που έχει μεγαλώσει σε ένα ορφανοτροφείο, την φέρνουν στο σπίτι η φίλη της Σάλι και ο σύζυγός της. Της ζητούν να τη φροντίζει όσο θα λείπουν. Αυτή παίρνει το κορίτσι υπό την προστασία της και αναπτύσσεται μια αισθησιακή σχέση μεταξύ τους. Σύντομα το ζευγάρι είναι εραστές. Όμως η Τριάνα έχει ένα σκοτεινό μυστικό που εκδηλώνεται με τρομακτικά όνειρα κυριαρχίας και ταπείνωσης. Έχει επαναλαμβανόμενους εφιάλτες ενός γυμνού άνδρα έφιππου που την επιτίθεται και την κακοποιεί. Την ίδια στιγμή, ο γυμνός καβαλάρης αρχίζει να εμφανίζεται στην πραγματικότητα. Το κορίτσι, πεπεισμένο ότι αντιπροσωπεύει την καταδίκη της, του αντιστέκεται, αλλά η καλλιτέχνης ιντριγκάρεται και δημιουργείται ένα περίεργο ερωτικό τρίγωνο.