Τρίτη 20 Ιουλίου 2021

Suspicion 1941

Suspicion 1941

Υποψίες


Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock

Σενάριο: Samson Raphaelson, Joan Harrison,

Alma Reville, Anthony Berkeley

Είδος: Film Noir, HITCHCCOCK, Mystery, Thrille

Διάρκεια: 01:39

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Cary Grant: Johnnie Aysgarth

Joan Fontaine: Lina McLaidlaw Aysgarth

Cedric Hardwicke: General McLaidlaw

Nigel Bruce: Gordon Cochran Thwaite aka Beaky

Dame May Whitty: Mrs. McLaidlaw

 

Είναι ένα αισθηματικό ψυχολογικό θρίλερ παραγωγής 1941, σε σκηνοθεσία Άλφρεντ Χίτσκοκ. Πρωταγωνιστές της ταινίας είναι ο Κάρι Γκραντ και η Τζόαν Φοντέιν στο ρόλο ενός νιόπαντρου ζευγαριού. Το σενάριο της ταινίας είναι βασισμένο στο μυθιστόρημα του 1932 Before the Fact που έγραψε ο Άντονι Μπέρκλι με το ψευδώνυμο Φράνσις Άιλς. Η Τζόαν Φοντέιν βραβεύτηκε με Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου για την ερμηνεία της στην ταινία κι έγινε η μοναδική πρωταγωνίστρια του Χίτσκοκ που έλαβε αυτή την τιμή.

Η ντροπαλή Λίνα ΜακΛέιντλοου (Τζόαν Φοντέιν), φαίνεται να έχει υποταχτεί στην ιδέα ότι δεν πρόκειται να βρει ποτέ τον άνδρα της ζωής της, μέχρι τη στιγμή που συναντά τον γοητευτικό και πνευματώδη Τζόνι Άισγκαρθ, (Κάρι Γκραντ), έναν άνδρα ο οποίος τα βγάζει πέρα ζητώντας δανεικά από φίλους του. Η Λίνα δεν παίρνει στα σοβαρά τις προειδοποιήσεις των γονιών της, οι οποίοι θεωρούν ότι ο Τζόνι είναι προικοθήρας και τον παντρεύεται. Σύντομα όμως μετά το γάμο ανακαλύπτει ότι ο σύζυγός της είναι ικανός να κάνει τα πάντα για να πλουτίσει, ακόμη και φόνο.


  

Mr. & Mrs. Smith 1941

Mr. & Mrs. Smith 1941

Δεν σε θέλω πια


Σενάριο: Norman Krasna

Είδος: Comedy, HITCHCCOCK, Romance

Διάρκεια: 01:35

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Carole Lombard: Ann

Robert Montgomery: David

Gene Raymond: Jeff

Jack Carson: Chuck

Philip Merivale: Mr. Custer

 

Το σοφιστικέ Νεοϋορκέζικο ζευγάρι Ντέιβιντ και Άννι Σμιθ έχουν έναν ασυνήθιστο γάμο που συμπεριλαμβάνει έναν υπερβολικό αριθμό κανόνων και κανονισμών. Ένας κανόνας αφορούσε μια ερώτησε που γινόταν κάθε μήνα και ο άλλος έπρεπε να απαντήσει ειλικρινά. Η Άννι ρωτάει τον Ντέιβιντ αν θα την ξαναπαντρευόταν εφόσον υπήρχε μια τέτοια περίπτωση κι ο Ντέιβιντ της εκμυστηρεύεται πως του λείπει η ελευθερία και πιθανότατα δε θα το έκανε. Αργότερα την ίδια μέρα, ένας ανώτερος υπάλληλος από την πόλη που παντρεύτηκαν έρχεται να δει τον Ντέιβιντ. Εξηγεί πως λόγω μιας διαμάχης εδαφικών ορίων, οι γάμοι των ζευγαριών που έγιναν μεταξύ 1936-1939 δεν είναι νόμιμοι. Ο Ντέιβιντ αποφασίζει να χαρεί το γεγονός χωρίς όμως να γνωρίζει πως η κοινότητα καλεί να το ανακοινώσει και στην Άννι. Αυτό βέβαια αποφέρει καταστροφικά αποτελέσματα.


  

Foreign Correspondent 1940

Foreign Correspondent 1940

Ξένος ανταποκριτής


Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock

Σενάριο: Charles Bennett, Joan Harrison, James Hilton,

Robert Benchley, Ben Hecht

Είδος: HITCHCCOCK, Mystery, Romance, Thriller, War

Διάρκεια: 02:00

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Joel McCrea: John Jones

Laraine Day: Carol Fisher

Herbert Marshall: Stephen Fisher

George Sanders: Scott ffolliott

Albert Bassermann: Van Meer

 

Στις αρχές του 1939, ο εκδότης μίας μεγάλης Αμερικανικής εφημερίδας φιλοδοξεί να βγάλει επιτέλους κάποια είδηση, γύρω από τις φήμες για επικείμενο πόλεμο στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Απογοητευμένος από τους πολιτικούς ρεπόρτερ που δεν καταφέρνουν να αποσπάσουν κάποια αξιόλογη πληροφορία, αποφασίζει να επιστρατεύσει έναν αργόσχολο δημοσιογράφο, ανίδεο γύρω από τις διεθνείς εξελίξεις και, το κυριότερο, άγνωστο στους πολιτικούς κύκλους. Κάπως έτσι, ο Johny Jones μετονομάζεται σε Huntley Haverstock και ταξιδεύει μέχρι το Λονδίνο ως πολεμικός ανταποκριτής. Η αρχική αποστολή του, η κάλυψη μίας σημαντικής συμφωνίας με τον περιβόητο διπλωμάτη Van Meer, γίνεται αφορμή για να παγιδευτεί σε ένα πρωτοφανές κυνήγι κατασκόπων. Ο Van Meer δολοφονείται λίγα λεπτά πριν την υπογραφή της συμφωνίας, ο δημοσιογράφος ανακαλύπτει όμως πως τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται. Τo happy end δεν έχει θέση σε αυτό το φιλμ, αφού οι τίτλοι τέλους πέφτουν την ίδια στιγμή που η παγκόσμια ιστορία μπαίνει σε μία από τις σκοτεινότερες περιόδους.


  

Notorious 1946

Notorious 1946

Ο ΠΕΡΙΒΟΗΤΟΣ

  

 Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock

Σενάριο: Ben Hecht, Alfred Hitchcock,

John Taintor Foote, Clifford Odets

Είδος: Film Noir, HITCHCCOCK, Romance, Thriller

Διάρκεια: 01:41

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Cary Grant: Devlin

Ingrid Bergman: Alicia Huberman

Claude Rains: Alexander Sebastian

Louis Calhern: Paul Prescott

Leopoldine Konstantin: ebast

 

Η ταινία σύμφωνα με τους κριτικούς σηματοδοτεί καλλιτεχνική ωρίμανση, όσον αφορά τη θεματολογία του σκηνοθέτη. Ο βιογράφος του Ντόναλντ Σπότο, γράφει ότι η ταινία αποτελεί την πρώτη απόπειρα του Χίτσκοκ να δημιουργήσει μια σοβαρή ερωτική ιστορία.

Η ταινία φημίζεται για δυο συγκεκριμένες σκηνές: Μια από αυτές είναι η σκηνή στην οποία η Ίνγκριντ Μπέργκμαν κρατάει κρυμμένο στο χέρι της το κλειδί από το κελάρι, όπου ο εραστής της, Κάρι Γκραντ, πρόκειται να ψάξει για στοιχεία που πρόκειται να ενοχοποιήσουν το σύζυγό της που υποδύεται ο Κλοντ Ρέινς. Ο Χίτσκοκ μετακινεί την κάμερα από το μπαλκόνι της εσωτερικής σκάλας της έπαυλης καταγράφοντας τον κόσμο που παρίσταται στη δεξίωση κι ύστερα εστιάζει το φακό στο χέρι της Μπέργκμαν, όπου βρίσκεται κρυμμένο το κλειδί του κελαριού. Η άλλη διάσημη σκηνή της ταινίας αφορά ένα από τα φιλιά που η Μπέργκμαν ανταλλάσσει με τον Κάρι Γκραντ, το οποίο διαρκεί δυόμιση λεπτά. Ο κώδικας Χέιζ απαγόρευε την απεικόνιση φιλιών που ξεπερνούσαν τη διάρκεια των 3 δευτερολέπτων. Έτσι ο σκηνοθέτης προκειμένου να μην περάσει από λογοκρισία, έβαλε τους δυο ηθοποιούς να φιλιούνται για 3 δευτερόλεπτα και έπειτα να ανταλλάσσουν γλυκόλογα ο ένας στο αυτί του άλλου, εναλλάσσοντας έτσι το παθιασμένο φιλί με τους ψιθύρους.

Η ταινία ξεκίνησε ως παραγωγή της εταιρίας του Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ, αλλά όταν έκανε πρεμιέρα στις αμερικανικές αίθουσες έφερε το σήμα της εταιρίας παραγωγής RKO. Ο Σέλζνικ είχε στο μεταξύ πουλήσει τα δικαιώματα του σεναρίου του Μπεν Χεχτ, στην RKO κι ο Χίτσκοκ είχε αντικαταστήσει τον Σέλζνικ στο τιμόνι της παραγωγής.

Ο Χίτσκοκ συνέλαβε την ιδέα της δημιουργίας του Υπόθεση Νοτόριους δυο χρόνια πριν, όταν βρέθηκε σε γεύμα παρέα με την Μάργκαρετ Ο'Ντόνελ υπεύθυνη σεναρίων της εταιρίας του Σέλζνικ. Η Ο'Ντόνελ μετά το γεύμα της με το σκηνοθέτη έγραψε στον Σέλζνικ ότι ο Χίτσκοκ ήθελε να δημιουργήσει μια ταινία με θέμα μια γυναίκα, την οποία επρόκειτο να υποδυθεί η Ίνγκριντ Μπέργκμαν, που αναγκάζεται να υποστεί σεξουαλική σκλαβιά για πατριωτικούς και πολιτικούς λόγους. Επρόκειτο να είναι μια εκκολαπτόμενη Μάτα Χάρι. Ο Χίτσκοκ συζήτησε και με τον Γουίλιαμ Ντόζιε, υπεύθυνο παραγωγής της εταιρίας RKO, για τα σχέδια του κι ο Ντόζιε έδειξε άμεσο ενδιαφέρον. Ο Ντόζιε επικοινώνησε με τον Σέλζνικ έχοντας σκοπό να προσφέρει χρήματα στον παραγωγό για να αναλάβει εκείνος την παραγωγή του μελλοντικού σχεδίου του Χίτσκοκ.

Το ενδιαφέρον του Ντόζιε, κίνησε την περιέργεια του Σέλζνικ, ο οποίος μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε δείξει αδιαφορία. Πίστεψε ότι αυτό που ώθησε το σκηνοθέτη, ώστε να θελήσει να δημιουργήσει ταινία με αυτό το θέμα ήταν η ιστορία που είχε δημοσιευτεί στη Saturday Evening Post με τίτλο The Song of the Dragon, της οποίας τα δικαιώματα είχε αποκτήσει ο Σέλζνικ. Η ιστορία διαδραματιζόταν στη Νέα Υόρκη κατά τη διάρκεια του Α' Παγκοσμίου Πολέμου, όπου ομοσπονδιακοί πράκτορες προσεγγίζουν έναν θεατρικό παραγωγό, ζητώντας του να πείσει μια ηθοποιό, με την οποία είχε σχέση στο παρελθόν, να ξελογιάσει τον αρχηγό μιας ομάδας κατασκόπων προκειμένου να του αποσπάσει πληροφορίες. Αυτό το διήγημα αποτελούσε απλά τη βάση μιας ιδέας, υπέστη αλλαγές κι απέκτησε όλα τα χαρακτηριστικά των κλασικών ταινιών του σκηνοθέτη.

Τα Χριστούγεννα του 1944, ο Χίτσκοκ ταξίδεψε στην Αγγλία κι όταν επέστρεψε, συνάντησε το Σέλζνικ που του έδωσε πράσινο φως για την ανάπτυξη ενός σεναρίου με θέμα την κατασκοπία. Έπειτα ο σκηνοθέτης βρέθηκε στη Νέα Υόρκη, όπου για τρεις βδομάδες συνεργάστηκε με τον Μπεν Χεχτ για τη δημιουργία του σεναρίου. Ο Χεχτ κι ο Χίτσκοκ είχαν άριστη συνεργασία, κυρίως επειδή ο Χεχτ δεν νοιαζόταν για τις αλλαγές που ο σκηνοθέτης έκανε στη δουλειά του.

Όταν ο Χίτσκοκ επέστρεψε στο Χόλυγουντ, το σενάριο ήταν ολοκληρωμένο, αλλά ο Σέλζνικ αντιμετώπιζε προβλήματα με την παραγωγή της ταινίας Μονομαχία στον Ήλιο (Duel in the Sun, 1946). Στην αρχή ο Σέλζνικ δεχόταν το σεναριογράφο και το σκηνοθέτη στο σπίτι του για να συζητήσουν πάνω στην ταινία, αλλά στη συνέχεια ο παραγωγός απορροφήθηκε τόσο από την παραγωγή του Μονομαχία στον Ήλιο, έτσι ώστε το Υπόθεση Νοτόριους να περάσει σε δεύτερη μοίρα.

Ο Χεχτ κι ο Χίτσκοκ έκαναν αλλαγές στο αρχικό σενάριο, όσον αφορά το ουράνιο που βρισκόταν κρυμμένο στο κελάρι του Άλεξ Σεμπάστιαν. Μέχρι εκείνη την περίοδο δεν ήταν γνωστό ότι το στοιχείο ουράνιο χρησιμοποιούταν για τη δημιουργία της ατομικής βόμβας κι ο Σέλζνικ αδυνατούσε να καταλάβει τους σκοπούς που εξυπηρετούσε η χρήση του στην υπόθεση. Ο Χίτσκοκ δήλωσε αργότερα ότι για μήνες τον παρακολουθούσαν πράκτορες του FBI, αφότου εκείνος κι ο Χεχτ έψαξαν να βρουν πληροφορίες πάνω στο ραδιενεργό στοιχείο στα μέσα του 1945. Μετά την έκρηξη της ατομικής βόμβας στη Χιροσίμα στις 6 Αυγούστου του 1945, έγινε ξεκάθαρος ο λόγος για τον οποίο ο Χίτσκοκ και ο Χεχτ χρησιμοποιούσαν το ουράνιο ως αναπόσπαστο μέρος του σεναρίου.

Τον Ιούνιο του 1945, ο Σέλζνικ έχασε κάθε πίστη σε μια ταινία για την οποία δεν ενδιαφερόταν από την αρχή. Δεν του άρεσαν οι χαρακτήρες του σεναρίου και φοβόταν ότι το κοινό δε θα συμπαθούσε την Αλίσια. Το κόστος του Μονομαχία στον Ήλιο είχε ξεπεράσει κατά πολύ τον προϋπολογισμό και προσπαθούσε με κάθε τρόπο να βρει χρήματα για να ολοκληρώσει την προβληματική αυτή ταινία. Η λύση ήταν να πουλήσει το σενάριο στην RKO και να δανείσει το Χίτσκοκ και την Μπέργκμαν στην εταιρία, προκειμένου να βγάλει χρήματα.

Η συμφωνία ήταν κερδοφόρα για τον Σέλζνικ, ο οποίος έλαβε 800.000 δολάρια μετρητά και 50% των κερδών της ταινίας. Ο Χίτσκοκ ήταν ικανοποιημένος καθώς είχε ξεφύγει από την τυραννία του Σέλζνικ. Ανέλαβε για πρώτη φορά την παραγωγή της ταινίας κι είχε τον απόλυτο έλεγχο για την πραγματοποίησή της. Από τότε ο σκηνοθέτης ήταν υπεύθυνος για την παραγωγή όλων των ταινιών που σκηνοθέτησε.

Δεν ήταν εύκολο όμως να ξεφορτωθεί τόσο εύκολα τον Σέλζνικ, ο οποίος επέμενε ότι το 50% των κερδών που του αναλογούσε τον καθιστούσε υπεύθυνο για μέρος της παραγωγής της ταινίας. Προσπάθησε να αναμειχθεί στο εγχείρημα κάνοντας αλλαγές στο σενάριο και προσπαθώντας να αντικαταστήσει τον Κάρι Γκραντ με τον Τζόζεφ Κότεν. Μετά τον βομβαρδισμό της Ιαπωνίας από τις Η.Π.Α., οι αντιρρήσεις του Σέλζνικ πάνω στο σενάριο αυξήθηκαν κι ο Γουίλιαμ Ντόζιε κάλεσε το δραματουργό Κλίφορντ Όντετς, που είχε συνεργαστεί παλιότερα με την RKO και τον Γκραντ όταν έγραψε το σενάριο της ταινίας Στο Διάβα της Ζωής (None But the Lonely Heart), για να κάνει κάποιες αλλαγές στο σενάριο.

Ο Όντετς προσπάθησε να προσθέσει ατμόσφαιρα και μυστήριο στο σενάριο, αναπτύσσοντας εις βάθος τους χαρακτήρες της ταινίας. Αύξησε το πάθος και τον ερωτισμό μεταξύ του Ντέβλιν και της Αλίσια, καθώς και το αριστοκρατικό υπόβαθρο του Άλεξ Σεμπάστιαν. Ο Σέλζνικ θεώρησε ότι το καινούργιο σενάριο ήταν ακόμη μονοδιάστατο, ενώ ο Μπεν Χεχτ το θεώρησε βλακώδες. Στο τέλος ο Χίτσκοκ δε χρησιμοποίησε το σενάριο του Όντετς. Είχε ήδη στα χέρια του το κατάλληλο σενάριο γεμάτο πάθος, εντάσεις και κρυφά νοήματα.

Τα γυρίσματα ξεκίνησαν στις 22 Οκτωβρίου του 1945 και ολοκληρώθηκαν το Φεβρουάριο του 1946.


 

Rebecca 1940

Rebecca 1940

ΡΕΒΕΚΑ


Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock

Σενάριο: Daphne Du Maurier, Robert E. Sherwood            ,

Joan Harrison, Philip MacDonald, Michael Hogan

Είδος: HITCHCCOCK, Mystery, Romance, Thriller

Διάρκεια: 02:10

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Laurence Olivier: 'Maxim' de Winter

Joan Fontaine: Mrs. de Winter

George Sanders: Jack Favell

Judith Anderson: Mrs. Danvers

Nigel Bruce: Major Giles Lacy

Reginald Denny: Frank Crawley

 

Η πρώτη ταινία που γύρισε ο Χίτσκοκ στην Αμερική (μετά την φυγή του από την Αγγλία) και η μοναδική στην καριέρα του που βραβεύτηκε με Όσκαρ καλύτερης ταινίας (!). Βασισμένη σε ένα σχεδόν Βικτωριανό μυθιστόρημα της Δάφνης Ντε Μοριέ, ο Χίτσκοκ έφτιαξε μια υποβλητική ατμόσφαιρα μυστηρίου, στα όρια του φανταστικού (το φάντασμα της νεκρής Ρεβέκας που πέθανε κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες), με τα βασικά στοιχεία της φύσης να ανοίγουν και να κλείνουν την ιστορία (η ομίχλη της εναρκτήριας σεκάνς, η βροχή που υποδέχεται τον ερχομό της ηρωίδας, ο πνιγμός της Ρεβέκας, η φωτιά που θα κάψει τον πύργο). Είναι πάντως η μοναδική ίσως ταινία του μετρ, από την οποία απουσιάζει παντελώς το γνώριμο χιούμορ του (κατ'εντολή του παραγωγού του Ντέηβιντ Ο' Σέλζνικ, μιας πανίσχυρης προσωπικότητας του Χόλυγουντ).


  

Δευτέρα 19 Ιουλίου 2021

The Paradine Case 1947

The Paradine Case 1947

Υπόθεση Παραντάιν


Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock

Σενάριο: Robert Hichens, Alma Reville, David O. Selznick,

James Bridie, Ben Hecht

Είδος: Crime, HITCHCCOCK, Thriller

Διάρκεια: 02:05

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Gregory Peck: Anthony Keane

Ann Todd: Gay Keane

Charles Laughton: Judge Lord Thomas Horfield

Charles Coburn: Sir Simon Flaquer

Ethel Barrymore: Lady Sophie Horfield

 

Ο παθιασμένος έρωτας αντιμέτωπος με τη Δικαιοσύνη κρύβεται πίσω από το μαυρόασπρο δικαστικό θρίλερ «Υπόθεση Παραντάιν» του Αλφρεντ Χίτσκοκ. Ο δικηγόρος Κιν (Γκρέγκορι Πεκ), παντρεμένος με την όμορφη Γκέι (Αν Τοντ), ερωτεύεται με πάθος την ελκυστική και μυστηριώδη κυρία Παραντάιν (Αλίντα Βάλι), η οποία κατηγορείται για τη δολοφονία του τυφλού συζύγου της.

Παρασυρμένος από το πάθος του, ο Κιν προσπαθεί με κάθε τρόπο να αποδείξει την αθωότητά της, στρέφοντας τα πυρά του εναντίον του υπηρέτη και εραστή της (Λουί Ζουρντάν). Στο δικαστήριο θα έρθει αντιμέτωπος με τον δικαστή Χόρνφιλντ (Τσαρλς Λότον), που συμπεριφέρεται εχθρικά προς τον Κιν εξαιτίας της απόρριψης των ερωτικών του διαθέσεων από την κυρία Κιν. Βέβαια, τα πράγματα δεν είναι όπως ακριβώς φαίνονται, και ο Κιν θα μάθει με τον χειρότερο τρόπο την αλήθεια.

Πρόκειται για μια από τις πιο μαύρες ταινίες του Χίτσκοκ, που προσπαθεί να αποδείξει πως ο όλο πάθος έρωτας τυφλώνει, οδηγώντας σε λάθος συμπεράσματα και τραγικά αδιέξοδα. Οι πιο πετυχημένες σκηνές είναι εκείνες του δικαστηρίου με τον Πεκ να αγωνίζεται ν' αποδείξει με κάθε τρόπο την αθωότητα, όπως πιστεύει, της κυρίας Παραντάιν (η σωστή προφορά του ονόματος είναι Πάραντιν) και να έρχεται σε σύγκρουση με τον μοχθηρό, σχεδόν κυνικό δικαστή του Τσαρλς Λότον (από τις καλύτερες ερμηνείες της ταινίας) - ο διευθυντής φωτογραφίας Λι Γκάρμις, από τους καλύτερους της χρυσής εποχής του Χόλιγουντ, δημιουργεί την ατμόσφαιρα του σασπένς με έξοχα μελετημένες φωτοσκιάσεις.

Ο Αμερικανός Γκρέγκορι Πεκ δεν ήταν ίσως ο πιο κατάλληλος για τον ρόλο του άγγλου δικαστή, καταφέρνει όμως να είναι αρκετά πειστικός, ενώ η Αλίντα Βάλι, στον ρόλο της κυρίας Παραντάιν υποβάλλει το πάθος αλλά και την πονηριά που κρύβεται πίσω από την ψυχρή συμπεριφορά της. Στην πραγματικότητα, η επιλογή τόσο του Λότον όσο και της Βάλι ήταν του παραγωγού Σέλζνικ, πράγμα που τον έφερε σε σύγκρουση με τον Χίτσκοκ, ο οποίος ήθελε να χρησιμοποιήσει τον Λόρενς Ολίβιε και την Γκρέτα Γκάρμπο (η ταινία θα σημείωνε την επιστροφή της στην οθόνη) στον ρόλο του δικηγόρου και της κυρίας Παραντάιν αντίστοιχα. Εξαιρετικές είναι οι ερμηνείες των δεύτερων ρόλων, ανάμεσά τους κι εκείνη της Εθελ Μπάριμορ στον ρόλο της γυναίκας του δικαστή.


  

Number Seventeen 1932

Number Seventeen 1932

Νο 17


Σκηνοθεσία: Alfred Hitchcock

Σενάριο: Joseph Jefferson Farjeon, Alma Reville,

Alfred Hitchcock, Rodney Ackland

Είδος: Crime, HITCHCCOCK, Mystery, Thriller

Διάρκεια: 01:03

Γλώσσα: Αγγλικά

Παίζουν:

Leon M. Lion: Ben

Anne Grey: Nora Brant - the Girl

John Stuart: Barton: the Detective

Donald Calthrop: Brant - Nora's Escort

Barry Jones: Henry Doyle

 

Ταινία Number Seventeen (1932) online με ελληνικους υποτιτλους Η ταινία χωρίζεται σε δύο μέρη, στο πρώτο που εκτυλίσσεται σε ένα εγκαταλειμμένο σπίτι ένα κολλιέ αλλάζει διαρκώς ιδιοκτήτες. Το δεύτερο ένα τρένο μένει ξαφνικά χωρίς οδηγό και πέφτει τελικά στη θάλασσα.

Ο Χίτσκοκ δεν ήθελε να το κάνει αυτή την ταινία, αλλά αναγκάστηκε και αργότερα την χαρακτήρισε καταστροφή. Παρά αυτά και τις δυσμενείς κριτικές, με εξέπληξε το επίπεδο αφοσίωσης που είχα καθ 'όλη τη διάρκεια της ώρας. Πραγματικά το απόλαυσα.

Τούτου λεχθέντος, ο αριθμός 17 δεν είναι μια καλογυρισμένη ταινία. Η δράση της είναι μέτρια και η επεξεργασία της αδύναμη. Αυτά τα πράγματα δεν με ενοχλούν τόσο πολύ λόγω της χρονικής περιόδου, αλλά είναι το περίπλοκο πεδίο που είναι το μεγάλο σφάλμα της ταινίας. Ο αριθμός 17 είναι μια ταινία με χαρακτήρες πολλών ονομάτων. Οι άνθρωποι θα προσποιούνται ότι είναι κάποιοι άλλοι και δεν το γνωρίζετε. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην είναι εύκολο να ακολουθήσει η πλοκή σε σχέση με τα κίνητρα και ποιος να ακολουθήσει. Ποτέ μη γνωρίζοντας πλήρως τους χαρακτήρες, οδηγεί σε κάποια άσχημη εισαγωγή χαρακτήρων όπου για λίγες στιγμές αισθάνεστε ότι έχετε χάσει κάτι. Επομένως απαιτεί από εσάς να είστε υπομονετικοί και όχι με διασκεδαστικό τρόπο. Όπως όταν έφτασαν τρεις χαρακτήρες, υπήρχε μια έκθεση όπου δεν είχα ιδέα ποιοι ήταν αυτοί οι άνθρωποι και πώς ταιριάζουν. Δεν χρειάζεται να τρέφω κουτάλι, αλλά αυτή η ταινία ήταν απλώς κακοσχεδιασμένη και ένιωσε σαν το τέλος ενός ιστορία. Αν σκέφτεστε για τη δημιουργία της ταινίας και από πού ξεκίνησε, ολόκληρη η γραμμή διασκορπίζεται.