Κυριακή 12 Ιουνίου 2016

The Naked Island 1960

The Naked Island 1960
Το Γυμνό Νησί
Πρωτότυπος τίτλος: HADAKA NO SHIMA




Σκηνοθεσία: Kaneto Shindô - Σενάριο: Kaneto Shindô
Διάρκεια: 94 λεπτά - Είδος: Drama Βαθμολογία IMDb: 8,4
Ελληνικοί υπότιτλοι σε ξεχωριστό αρχείο
ανεβασμένους στο opensubtitle από τον: savas23


Το «Γυμνό Νησί» είναι απ’ αυτές τις ταινίες που σε αφήνουν άφωνο. Φτιαγμένη από εικόνες απίστευτης ομορφιάς, (με κάδρα που το καθένα είναι και μια αριστουργηματική φωτογραφία), γεμάτη λεπτομέρειες που αιχμαλωτίζει η κάμερα και σε αναγκάζει να τις προσέξεις: ένα καβουράκι που τρέχει πάνω στην άμμο, ένα κουκουνάρι που ξεβράζει το κύμα, δυο πεταλούδες που φλερτάρουν την άνοιξη. To Γυμνό Νησί είναι αυτό ακριβώς που λέει κι ο τίτλος του: ένα νησί έρημο, όχι πολύ μακριά απ’ την ακτή (στο αρχιπέλαγος του Satonaikai), που κατοικείται μόνο από μια οικογένεια χωρικών. Άνθρωποι ήσυχοι, σιωπηλοί και αξιοπρεπείς, που αγωνίζονται να καλλιεργήσουν την ξερή γη στις πλαγιές του λόφου, υπομένοντας αδιαμαρτύρητα όλη την ταλαιπωρία, με τέτοια καρτερικότητα που σε εξοργίζει. Κουβαλούν (συνέχεια, χειμώνα-καλοκαίρι) νερό σε δυο κουβάδες κρεμασμένους σε ξύλο στους ώμους, χιλιάδες λίτρα νερό που παίρνουν απ’ την πηγή στην άλλη μεριά της θάλασσας. Έχουν να διανύσουν την απόσταση με τη βάρκα, να φορτώσουν το νερό, να επιστρέψουν στο νησί και μετά να το ανεβάσουν στην απότομη πλαγιά για τις ανάγκες τους και το πότισμα της σοδειάς. Με το χέρι, σε ένα-ένα φυτό! Δύσκολη ζωή, αλλά «η δικιά τους ζωή». 1960. Σε μια Ιαπωνία μεταπολεμική που προσπαθεί να κλείσει πληγές, όλος αυτός ο μόχθος δεν ήταν τίποτα, τουλάχιστον μπροστά στις απειλές που είχαν μέχρι τότε πάνω από τα κεφάλια τους. Η αγροτική ζωή, άλλωστε, εκείνη την εποχή ήταν το ίδιο σκληρή σε όλες τις χώρες του κόσμου.
Το ζευγάρι έχει δυο μικρά παιδιά που βοηθούν στις δουλειές, ο μεγάλος πάει και σχολείο (τον μεταφέρει η μητέρα του κάθε πρωί), τα μόνα πλασματάκια που δίνουν ζωή στο έρημο τοπίο.
Παρ’ όλο που ταινία είναι σιωπηλή, -δεν υπάρχει καθόλου διάλογος, μόνο οι φυσικοί ήχοι απ’ τις δραστηριότητες της οικογένειας και οι θόρυβοι απ’ το περιβάλλον- δεν σταματάει ούτε στιγμή να σε εθίζει σε μια υπνωτική ατμόσφαιρα που δημιουργεί η ρουτίνα. Οι ίδιες δραστηριότητες σε διαφορετικές εποχές, διαδοχικά, κυκλικά, χωρίς τέλος. Ο Kaneto Shindo ήταν πολύ σπουδαίος σκηνοθέτης. Κινηματογραφεί τη θάλασσα, τον ουρανό, το βουνό, την καλύβα, την εναλλαγή των εποχών, τις σκιές του νερού στα πρόσωπα, με κάτι εκπληκτικά κάδρα καρτποσταλικά και δημιουργεί ενδιαφέρον χωρίς καθόλου δράση. Μόνο στο σπαρακτικό τέλος που χάνεται το ένα παιδάκι η ταινία παίρνει διαφορετική τροπή. Αρρωσταίνει και πεθαίνει. Έτσι ξαφνικά. Η οικογένεια αντιδράει στον χαμό με μια ψυχραιμία που σε εκπλήσσει. Ο πόνος είναι βουβός, κι η σκηνή που η μάνα κοιτάζει μόνη τη νύχτα τα πυροτεχνήματα στην απέναντι πλευρά είναι συγκλονιστική. Το ίδιο κι η σκηνή της κηδείας. Με τους γονείς να κουβαλάνε το φέρετρο και μόνο τους συμμαθητές του χαμένου μικρού στην πομπή. Σε διαλύει.
Όπως και το ξέσπασμα της μάνας πάνω στα φυτά (που ποτίζουν με «αίμα») λίγο πριν το τέλος.
Η μουσική του Hayiash Hikaru είναι το ίδιο μελαγχολική και σε στοιχειώνει και μετά το τέλος της ταινίας. Θαυμάσια. Ένα μινιμαλιστικό θέμα που επαναλαμβάνεται συνεχώς και ντύνει υπέροχα τις εικόνες, με το φλάουτο να κυριαρχεί, όπως και στις δραματικές σκηνές που η ένταση κορυφώνεται. Πάλι με τη βοήθεια της μουσικής. Στην ουσία δεν ακούγονται παρά τρεις μελωδίες…

Από το ΜΠΛΟΚ :Bios




Δευτέρα 6 Ιουνίου 2016

Fires Were Started 1943

Fires Were Started 1943




Σκηνοθεσία: Humphrey Jennings - Σενάριο: Humphrey Jennings
Είδος: Drama, War – Διάρκεια: 93 λεπτά
Παίζουν οι ίδιοι οι άνδρες και οι γυναίκες
του Πυροσβεστικού Σώματος.
Ελληνικοί υπότιτλοι δικής μου μετάφρασης σε ξεχωριστό αρχείο

Ταινίες που περιγράφουν τους ηρωισμούς ανδρών της αεροπορίας, του ναυτικού και του πεζικού των συμμαχικών δυνάμεων στον αγώνα τους κατά των Ναζιστών έχουμε πολλές. Πρώτη φορά όμως μας παρουσιάζεται ταινία που περιγράφει τον αγώνα που έδωσαν οι άνδρες και οι γυναίκες του τακτικού αλλά και του εθελοντικού πυροσβεστικού σώματος στην Βρετανία! Πράγματι, είναι γνωστό ότι κατά την διάρκεια του Β' παγκοσμίου πολέμου, οι άμαχοι της Βρετανίας , και ιδίως του Λονδίνου, υπέφεραν τα πάνδεινα από τους βομβαρδισμούς της Γερμανικής αεροπορίας. Αρωγός σε αυτούς τους ανθρώπους στάθηκαν οι άνδρες και οι γυναίκες του πυροσβεστικού σώματος, που αφενός διέσωζαν εγκλωβισμένους από καταρεύσαντα από τους βομβαρδισμούς κτίρια, και μετά αναλάμβαναν το έργο της κατάσβεσης των πυρκαγιών που ακολουθούσαν.
Ο σκηνοθέτης Humphrey Jennings μας παρουσιάζει ένα ημερόνυχτο από την δράση των ανδρών αυτών. Δεν χρησιμοποίησε επαγγελματίες ηθοποιούς αλλά του ίδιους τους πυροσβέστες εν ώρα υπηρεσίας. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η ταινία στην αρχή να θεωρηθεί ντοκιμαντέρ.







Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

The Leopard Man 1943

The Leopard Man 1943
Ο Άνθρωπος Λεοπάρδαλη

1

Σκηνοθεσία: Jacques Tourneur
Συγγραφείς: Ardel Wray, Edward Dein
Είδος: Horror, Thriller – Διάρκεια: 96 λεπτά
Ελληνικοί υπότιτλοι σε ξεχωριστό αρχείο
που τους βρήκα στο  opensubtitle,
ανεβασμένους από τον corto64.




Ένα από τα καλύτερα φιλμ του Jacques Tourneur, με πληθώρα κοινωνικών προεκτάσεων και σίγουρα πολύ μακριά από την στείρα ετικέτα «θρίλερ». Άλλωστε, ο γεννημένος στην Γαλλία σκηνοθέτης πάντα επέλεγε τα θέματά του με κύριο άξονα τον άνθρωπο, τον εσωτερικό του κόσμο, αλλά και τον τρόπο που όλα αυτά χωρούν ή προσπαθούν να χωρέσουν στην δομή της κοινωνίας. Τα πάθη, οι διαταραγμένες σχέσεις με το ίδιο το υποσυνείδητο, οι παρερμηνείες αξιών και δεδομένων, όπως και οι παρενέργειες που προέρχονται από σκοτεινά μονοπάτια του νου των θυτών του, ήταν τα βασικά συστατικά πάνω στα οποία έχτιζε τις ταινίες του.



Διασκευασμένο από το μυθιστόρημα του Κορνέλ Γούλριτς «Black Alibi», η ταινία αποτελεί ακόμα ένα περίτεχνο ψυχολογικό θρίλερ του διάσημου διδύμου Λιούτον/Τουρνέρ. Όπως στις προηγούμενες ταινίες τους, έτσι και σ’ αυτή η κυρίαρχη προβληματική περιστρέφεται γύρω από τις έννοιες του μύθου και της πραγματικότητας. Ένας δολοφόνος αθώων πολιτών σε μια μικρή πόλη του Νέου Μεξικού κυκλοφορεί ελεύθερος και όλες οι υποψίες στρέφονται στην τεράστια λεοπάρδαλη που αγοράστηκε για τις ανάγκες ενός ψυχαγωγικού νούμερου σε νυχτερινό κλαμπ. Ο Τουρνέρ με την αριστοτεχνική χρήση του ήχου καταφέρνει να μας στοιχειώσουν οι καστανιέτες καθώς και με τις έντονες φωτοσκιάσεις να εντείνει την υπαινικτική του σκηνοθεσία.



Τετάρτη 1 Ιουνίου 2016

White Zombie 1932


White Zombie 1932
ΛΕΥΚΟ ΖΟΜΠΙ



Σκηνοθεσία: Victor Halperin

Σενάριο: Garnett Weston, Garnett Weston

Είδος: Action, Adventure, Drama, Horror, Boris Karlof - Bela Lougosi

Διάρκεια: 97 λεπτά

Γλώσσα: Αγγλικά:

Υπότιτλοι: Ελληνικοί δικής μου μετάφρασης 

Παίζουν:

Bela Lugosi: ‘Murder' Legendre

Madge Bellamy: Madeline Short Parker

Joseph Cawthorn: Dr. Bruner

Robert Frazer: Charles Beaumont

John Harron: Neil Parker

Brandon Hurst: Silver


    Να σημειώσω πως την συγκεκριμένη ταινία την είχε προβάλει ένα επαρχιακό κανάλι. Κάποιος την έγραψε και την ανέβασε σε κάποιον τράκτορα. Αξιέπαινη η πρωτοβουλία αλλά υπήρξαν όπως ήταν φυσικό μειονεκτήματα. Οι ποιότητα της κόπιας ήταν πολύ χαμηλή. Οι ενσωματωμένοι υπότιτλοι όχι μόνο ήσαν ελλιπείς, αλλά και αρκετά ασυγχρόνιστοι. Έπρεπε να παρακωλυθούμε και τις εμβόλιμες διαφημίσεις και τις ανακοινώσεις του καναλιού. Έτσι λοιπόν έψαξα και βρήκα την ταινία αυτή σε ικανοποιητική ποιότητα. Πήρα τους Αγγλικούς υπότιτλους και αφού τους συγχρόνισα, έκατσα και τους μετέφρασα.

Ως προς την ταινία.
Να διευκρινίσω πως τα ανθρωποφάγα ζόμπι έκαναν την εμφάνισή τους στο σινεμά τρόμου από τον Romero μετά το 1968. Μέχρι τότε υπήρξε θεματολογία για ζωντανούς νεκρούς, Ζόμπι, όπου όμως δινόταν μια λογικοφανής  εξήγηση. Εδώ βρισκόμαστε στη Αιτή όπου κυριαρχεί η δεισιδαιμονία των ιθαγενών. Κάποιος που έχει μαγικές ικανότητες, που μπορεί να υπνωτίζει και να μεταβάλει σε άβουλα όντα του ανθρώπους, εκμεταλλεύεται τις ικανότητές του, υπνωτίζει και κάνει ανθρώπους να δείχνουν νεκροί. Μετά την ταφή τους κλέβει τα, τα ας πούμε , πτώματά τους, τους επαναφέρει μερικώς στην ζωή, και τους κάνει άβουλα όντα να δουλεύουν σκλάβοι στο εργοστάσιό του! Κάποιος κτηματίας, (Robert Frazer),  που συνταξίδευε σε πλοίο από την Ν. Υόρκη στην Αϊτή με την Μάντελιν, (Madge Bellamy), γοητεύεται με την κοπέλα και θέλει να την κατακτήσει. Η κοπέλα όμως έρχεται στην Αϊτή για να παντρευτεί τον αγαπημένο της Νηλ, (John Harron). Αυτός για να κερδίσει χρόνο προσκαλεί το ζευγάρι να έλθει στο σπίτι του να τους παντρέψει, ελπίζοντας μέχρι τότε να μεταπείσει την Μάντελιν. Απευθύνεται μάλιστα στον σατανικό μάγο για να του ζητήσει την συνδρομή του στην επιδίωξή του. Αυτός του προτείνει σαν λύση να μετατρέψει την κοπέλα σε ένα είδος ζόμπι! Αυτός στην αρχή το αρνείται λέγοντας πως θα βρει άλλο τρόπο. Ο σατανικός μάγος του απαντά πως δεν υπάρχει άλλος τρόπος.
            Με αυτή την εισαγωγή πιστεύω να βοήθησα να γίνει κατανοητά το έργο σε αυτούς που θέλουν να το δουν.





Τρίτη 17 Μαΐου 2016

Wild in the Country 1961

Wild in the Country 1961
Σκόνταψα, γλίστρησα και έπεσα



Σκηνοθεσία: Philip Dunne Συγγραφείς: Clifford Odets, Salamanca
Είδος: Drama Διάρκεια: 114 λεπτά
Με τον Elvis Presley - Συμμετέχουν επίσης:
Hope Lange, Tuesday Weld, Millie Perkins, Rafer Johnson, John Ireland,Gary Lockwood, William Mims
Ελληνικοί υπότιτλοι σε ξεχωρίσω αρχείο
μεταφρασμένοι από εμένα.

Να επισημάνω ότι τα Αγγλικά της συγκεκριμένης ταινίας είναι ... ιδιόρρυθμα, και δύσκολο να αποδοθούν στα Ελληνικά. Ευτυχώς που τους υπότιτλους αυτούς εκτός από Αγγλικά, τους είχα και στα Γαλλικά μα και στα Γερμανικά. Τους έβαλα λοιπόν όλους κάτω, και κάτι έκανα.

Στην ταινία αυτή έγινε για πρώτη φορά προσπάθεια να εμφανιστεί ο Έλβις όχι απλά σαν τραγουδιστής του Ροκ, αλλά σαν σοβαρός ηθοποιός. Πράγματι, στην ταινία ακούγονται μόνο κάνα δύο τραγουδάκια του. Καθόλου Ροκ! Η FOX επένδυσε πολλά σε αυτή την προσπάθεια. Στα χαρτιά η ταινία ήταν πολλά υποσχόμενη. Επιλεγεί το μυθιστόρημα του JR Salamanca που το διασκεύασε σε σενάριο ο Clifford Odets. Μέχρι κα την διάσημη Simone Signore επεχείρησαν να την βάλουν σε πρωταγωνιστικό ρόλο, αλλά δεν  τα βρήκαν στα λεφτά. Ο Elvis Presley μπορεί να μην ήταν ο ογκόλιθος της υποκριτικής, τα πήγε όμως αρκετά καλά στον ρόλο του "Οργιασμένου Νέου" αλλά James Dean! Η ταινία όμως σημείωσε παταγώδη αποτυχία! Και ήταν επόμενο. Οι νέοι της εποχής είχαν συνδέσει το ίνδαλμά τους ως τον θρυλικό εκφραστή του Ροκ, και δεν τον ήθελαν δραματικό ηθοποιό. Οι δε μεγάλοι είχαν προκατάληψη εναντίον αυτού του νεαρού που ξεσήκωνε τα παιδιά τους. Θα περάσουν λοιπόν αρκετά χρόνια για να ξαναδούμε τον Elvis Presley σε ταινία που να εμφανίζεται όχι σαν τραγουδιστής, αλλά σαν ηθοποιός.


Στην παρούσα ταινία οElvis Presley υποδύεται τον Glenn Tyler, έναν ατίθασο και οργισμένο νεαρό. Ο Glenn όμως έχει κάθε λόγο να είναι οργισμένος με όλους, και ιδιαίτερα με την οικογένειά του. Είναι ορφανός από μητέρα αλλά ο πατέρας του και ο μεγάλος του αδελφός δεν του φέρονται καλά διότι τον νέο τον ενδιαφέρει το διάβασμα και γενικά η λογοτεχνία, και όχι οι δουλειές της φάρμας. Κάποτε ο μεθυσμένος αδελφός του τον ξυλοκοπεί άγρια. Αμυνόμενος ο Glenn ,του ανταποδίδει ένα χτύπημα το οποίο παρά λίγο να αποβεί μοιραίο! Πατέρας και αδελφός τον καταγγέλλουν κατηγορώντας τον ότι είχε πρόθεση να σκοτώσει και πως πρόκειται για βίαιο άτομο το οποίο έχει ανάγκη σωφρονισμού. Το δικαστήριο του δίνει αναστολή και αναθέτει στο θείο του Rolfe Braxton, εξάδελφο της μητέρας του, την επίβλεψή του καθώς και την υποχρέωση να επισκέπτεται την ψυχίατρο Irene Sperry, όπου αυτή θα παρακολουθεί την ψυχική του κατάσταση. Ο θείος όμως υστερόβουλα ανέλαβε την προστασία του νέου. Έχει μια κύρη, την Νόρη, η οποία έμπλεξε με κάποιον και απέκτησε εξώγαμο. Ο θείος προτρέπει την κόρη του να την πέσει στον δεύτερο ξάδελφό της, να τους πιάσει στα πράσα, και να αναγκαστεί ο Glenn να την παντρευτεί. Η κοπέλα είναι αρκετά ελκτική και ο Glenn δεν μένει ασυγκίνητος. Έχει όμως παράλληλα δεσμό με την Betty Lee Parsons. Ταυτόχρονα αισθάνεται κάποια έλξη για την η γοητευτική ώριμη ψυχίατρο, και το πράγμα περιπλέκεται.




Δευτέρα 9 Μαΐου 2016

The Big Nois 1944

The Big Nois 1944
Ο Μεγάλος Θόρυβος.
Με τους Χοντρό-Λιγνό



Σκηνοθεσία: Malcolm St. ClairΣενάριο: Scott Darling
Με τους Stan Laurel και Oliver Hardy (Χοντρός-Λιγνός).
Διάρκεια: 84 λεπτά – Είδος: Action, Adventure, Comedy
Ελληνικοί υπότιτλοι σε ξεχωριστό αρχείο.

Στο σημείο αυτό να επισημάνω πως το συγκεκριμένο DVD που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα, είχε απαράδεκτο συγχρονισμό υποτίτλων, με αποτέλεσμα οι παρακολούθηση της ταινίας να είναι προβληματική. Το ίδιο όμως συνέβαινε και με τους Αγγλικούς υπότιτλους. Πολλοί uploaders ανέβασαν την προβληματική αυτή κόπια που δεν βλεπόταν! Εγώ πήρα τους Αγγλικούς υπότιτλους, τους συγχρόνισα με την ταινία και τους μετέφρασα από την αρχή.

Ο μεγάλος θόρυβος είναι μια ταινία κωμωδίας του 1944 με σκηνοθεσία Mal St.Clair, με τους τους Stan Laurel και Oliver Hardy.
Αυτοί ενώ καθάριζαν το γραφείο ενός πρακτορείου ντετέκτιβ, δέχτηκαν μια τηλεφωνική κλήση από έναν εφευρέτη που ισχυριζόταν ότι έχει δημιουργήσει μια καταστροφική βόμβα που ο ίδιος αποκαλεί Ο Μεγάλο Θόρυβος. Το δίδυμο Χοντρός-Λιγνός εμφανίζονται στο σπίτι του εφευρέτη παριστάνοντας τους ντεντέκτιβ, και αναλαμβάνουν να προστατέψουν την εφεύρεση του ιδιόρρυθμου εφευρέτη ενάντια στους κατασκόπους. Οι γείτονες του εφευρέτη είναι απατεώνες οι οποίοι θέλουν να κλέψουν τα κοσμήματα της πλούσιας χείρας, θείας Σόφη, αλλά κάποιοι σκληρότεροι από αυτούς επιδιώκουν να κλέψουν και την βόμβα και να την πουλήσουν σε κυβερνήσεις εχθρικών χωρών.



Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Elvis: That's the Way It Is 1970

Elvis: That's the Way It Is 1970
ΔΥΟ ΩΡΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΙΣΛΕΗ




Σκηνοθεσία: Denis Sanders
Είδος: Documentary, Music
Διάρκεια: 97 λεπτά.
Ελληνικοί υπότιτλοι ενσωματωμένοι
.

Η ταινία "Elvis: That's the Way", είναι μια ταινία ντοκιμαντέρ του 1970 σε σκηνοθεσία Ντένις Sanders. Η ταινία καταγράφει την εμφάνιση του Elvis Presley το θερινό φεστιβάλ στο Las Vegas τον Αύγουστο του 1970. Ήταν η πρώτη χωρίς υπόθεση ταινία του από το ξεκίνημά του το 1956. Η ταινία αυτή δίνει μια σαφή εικόνα της επιθυμίας του Πρίσλεϊ να ξεκινήσει ταινίες με ζωντανές του παρουσιάσεις. Παρόλο που το κυρίως σόου λαμβάνει χώρα στη σκηνή του the International Hotelστοn Las Vegas, υπάρχουν αρκετές άλλες τοποθεσίες στη ταινία. Ξεκινάει με πλάνα του Elvis  στο Arizona Veterans Memorial Coliseum στο Phoenix, το Σεπτέμβρη του 1970. Η πρώτη του περιοδεία στα 13 χρόνια! Παρακολουθούμε τον Elvis και την μπάντα του στις πρόβες τους στα στούντιο της MGM στο Culver City, στην  California. Υπάρχουν σκηνές με τον Elvis να αποδίδει τα: "I Just Can't Help Believing", "What'd I Say", "Little Sister", "Words", "That's All Right Mama", and "The Next Step Is Love". και άλλα. Οι σκηνές αυτές γυρίστηκαν κατά τα τέλη του Ιουλίου, 1970. Αργότερα μας παρουσιάζεται ο Elvis με συνοδεία της χορωδίας του να τραγουδά τα: "You Don't Have to Say You Love Me" και "Bridge Over Troubled Water". Υπάρχουν επίσης σκηνές που λαμβάνουν χώρα στον εκθεσιακό χώρο Internationale του της International Hotel. Μαζί με τον Elvis και το γκρουπ του ακούγονται μελωδίες από τα: "Mary In the Morning" και "Polk Salad Annie". Αυτές οι πρόβες έγιναν στις 7 Αυγούστου 1970. Η εμφάνιση του Elvis στο θερινό φεστιβάλ του Λας Βέγκας έγινε στις 10 Αυγούστου 1970 και το συνεργείο της MGM ήταν σε ετοιμότητα να κινηματογραφήσει το σόου. Εκεί τραγούδησε πολλά γνωστά τραγούδια, όπως τα:
Mystery Train/Tiger Man
That's All Right Mama
I've Lost You[1]
Love Me Tender (song)
Patch It Up
You've Lost That Lovin' Feelin'
I Just Can't Help Believin'[2]
Tiger Man[3]
Sweet Caroline
Heartbreak Hotel
One Night
Blue Suede Shoes
All Shook Up
Polk Salad Annie
Bridge Over Troubled Water[4]
Suspicious Minds[5]
Can't Help Falling in Love
Don't Be Cruel
You Don't Have to Say You Love Me

Στο τέλος της συναυλίας παρατηρούμε θεατές να πλέκουν το εγκώμιο του Elvis, μεταξύ αυτών και κάποιες διασημότητες όπως οι Sammy Davis Jr., Cary Grant, Charo, George Hamilton, Juliet Prowse και Xavier Cugat.